Connect with us

تلویزیون ال جی Signature OLED W با ویژگی های شگفت ‌انگیزی معرفی شد

منتشر شده

در

تلویزیون ال جی Signature OLED W با ویژگی های شگفت ‌انگیزی معرفی شد

تلویزیون ال جیSignature OLED W با ویژگی های شگفت ‌انگیزی معرفی شد که می تواند زنده ترن تصاویر ممکن را در اختیار شما قرار دهد همچنین مجموعه تلویزیون های OLED کمپانی LG در سایز های مختلفی با کارایی فوق حرفه ای به زودی وارد بازار های تلویزیون خواهند شد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون ال جی Signature OLED W

لیست قیمت تلویزیون

شرکت ال جی الکترونیکس در جریان نمایشگاه CES 2017، جدید ترین تلویزیون های OLED خود را رونمایی کرد. تلویزیون ال جی Signature OLED W با ویژگی‌ های دالبی ویژن و صدای دالبی اتموس معرفی شد. با ویژگی‌ های Dolby Vision و صدای Dolby Atmos سری جدید تلویزیون های OLED ال جی شامل 10 مدل متفاوت است. مجموعه تلویزیون ‌های OLED سال 2017 شامل سایز 77 و 65 اینچ از مدل‌ های W7 و G7 سایز 55 و 65 اینچ از مدل ‌های E7 ، C7 و مدل B7 است.

تلویزیون ال جی Signature OLED W

این تلویزیون ‌ها در توانایی بازتولید زنده‌ ترین تصاویر نسبت به هر تلویزیون دیگری که کنتراست بی ‌نهایت، سیاهی مطلق و گاموت رنگ وسیع دارد، بی‌ رقیب است. جدید ترین تلویزیون‌ های ال‌ جی بر پایه ‌ی این اصل طراحی و تولید شده ‌اند که تلویزیون را به مرکز سرگرمی خانگی تبدیل کنند. تلویزیون ‌های OLED جدید ال‌ جی سال 2017 در سری B7 و C7 طراحی باریک، شگفت ‌انگیز و متمایزی دارند؛ سری E7 و G7 از طراحی تصویر روی شیشه و سری W7 از طراحی منحصربه ‌فرد تصویر روی دیوار برخوردارند.

تلویزیون ال جی Signature OLED W به دنبال فلسفه less is more است و همه چیز را برای تاکید بر زیبایی صفحه بهینه کرده است. بدنه فوق باریک و تیغ ‌مانند تلویزیون ال جی Signature OLED W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه ‌ور شدن در تصویر را ایجاد می ‌کند. پنل OLED در مدل 65 اینچ فقط 2.57 میلی‌ متر ضخامت دارد و می‌ تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه ‌ور شدن با بلندگو های پرقدرتی که صدای بی ‌رقیب Dolby Atmos دارد، کامل می ‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.

تلویزیون ال جی Signature OLED W

تلویزیونال جی Signature OLED W از فناوری‌های فوق پیشرفته‌ و علم بازسازی رنگ شرکت Technicolor بهره می ‌برد. آن‌ها دقیقا همان تکنولوژی‌های استفاده شده در فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی را به کار گرفته‌ اند. این به مخاطبان اجازه م ی‌دهد تماشای پرجنب و جوش‌ترین و واقعی ‌ترین تصاویر ممکن با دقت همانند آن چه فیلم‌ ساز قصد داشته را تجربه کنند. به خاطر کیفیت تصویر فوق‌العاده تلویزیون‌ های OLED، شرکت Technicolor جهت گسترش قابلیت‌ های تلویزیون OLED و استفاده آن در مراکز تولید فیلم در سرتاسر جهان با ال‌ جی همکاری می ‌کند.

تلویزیون ال جیSignature OLED W7 بر روی فناوری انقلابی کنترل کاهش نور پیکسلی بنا شده است که باعث می‌ شود مشکی مطلق را بدون درز نور به نمایش بگذارد و تجربه یک کنتراست بی‌ نهایت با یک میلیارد رنگ ممکن را مهیا کند. به علاوه تمام تلویزیون‌های OLED 2017 ال‌جی از فناوری ULTRA Luminance برای افزایش روشنایی تصویر در مواقع لزوم استفاده می‌ کنند.

تلویزیون ال جی Signature OLED W

با استفاده از فناوری HDR به کار گرفته شده در پیشرفته‌ ترین سینما های Dolby جهان، تجربه‌ ی تماشای تلویزیون در خانه از طریق روشنایی بیشتر، کنتراست بالاتر و رنگ غنی ‌تر و به واسطه ویژگی Dolby Vision بهبود پیدا می ‌کند قابلیت Dolby Atmos نیز با صدایی قدرتمند و پرشور کل فضای اتاق را در بر می ‌گیرد و در پیرامون شنونده به حرکت در آمده و مخاطب را غرق در تصویر می‌کند. Dolby از طریق تفکیک نسبی هر صدا بر اساس مکان به این فناوری دست پیدا کرده است که صدایی چند لایه و غنی به وجود می آورد.

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در تلویزیون ال جی  برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. علی اکبری

    ژانویه 11, 2017 در 9:41 ق.ظ

    جدیدا تلویزیون های ال جی هم از نظر ظاهری هم مشخصات فنی پیشرفت چشمگیری داشتن با این حال میشه گفت رقیبی واسه تلویزیون های سامسونگ شده من خودم تلویزیون ال جی دارم تلویزیون خوبی کیفیت تصویرش عالیه…

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار