Connect with us

معرفی تلویزیون شیائومی Mi TV 3S همراه با صفحه نمایش خمیده

منتشر شده

در

معرفی تلویزیون شیائومی Mi TV 3S همراه با صفحه نمایش خمیده

معرفیتلویزیون شیائومی Mi TV 3Sهمراه با صفحه نمایش خمیده از سوی کمپانی Xiaomi انجام شد و این تلویزیون جدید کمپانی شیائومی از دیکودینگ H.265 تا 4K در 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می کند. ضحامت 5/9 میلی متری، بدنه فلزی، صفحه نمایش 65 اینچی با رزولوشن 3/840 در 2/160 پیکسل! تعجب نکنید این ‌ها مشخصات تلویزیون منحنی جدید شیائومی هستند که به تازگی معرفی شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S

کمپانی شیائومی دیگر به عنوان یک برند مطرح جهانی شناخته شده و قصد دارد تا بار دیگر شایستگی ‌های خودش را در زمینه تولید تلویزیون‌ های منحنی نیز به اثبات برساند. البته اینبار کمک سامسونگ نیز پشت سر شیائومی حس می‌ شود. چرا کهتلویزیونجدید شیائومی از یک صفحه ساخت سامسونگ بهره می‌ برد که قول پشتیبانی از 176 درجه میدان دید، کنتراست 4/000:1 و پوشش 78 درصد وسعت رنگ ‌های NTSC را می ‌دهد.

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S

این تلویزیون که Mi TV 3S نام دارد بر مبنای سیستم عامل اندروید کار خواهد کرد و از یک تراشه MStar 6A928 بهره می ‌برد. شاید نام این تراشه را تا به حال نشنیده‌ باشید اما قطعاً 4 پردازنده Cortex A17 و پردازنده گرافیکی Mali-T760MP4 به همراه 2 گیگابایت رم نوید بخش یک سیستم نسبتاً قدرتمند را خواهند بود. از دیگر امکانات این تلویزیون چینی می ‌توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی، یک درگاه USB 3.0، درگاه دیگر از نوع USB 2.0 وای- فای وهمچنین اتصال اینترنت اشاره کرد.

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S

تلویزیون Mi TV 3S شیائومی از دیکودینگ H.265 تا 4K در 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند و در کنار آن سیستم صوتی Dolby & DTS نیز کیفیت بسیار بالایی از صدا ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدون شک دیدن فیلم‌ های سینمایی روز دنیا در این تلویزیون با کیفیت می تواند لذت خاصی را به همراه داشته باشد. نسل سوم تلویزیون‌ های شیائومی با کیفیت 4K و صفحه نمایش خمیده با قیمت 1/385 دلار به عرضه خواهند رسید.

تلویزیون شیائومی Mi TV 3S

البته مدل دیگری از این تلویزیون با اندازه 43 نا 70 اینچ و به صورت فلت نیز ارائه می ‌شود. این تلویزیون دارای کیفیت Full HD بوده و ازپردازندهCortex A9 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-450 بهره می ‌برد. مدل 43 اینچی این تلویزیون نیز با قیمتی برابر 277 دلار به عرضه خواهد رسید. لازم به ذکر است که عرضه رسمی این دو مدل تلویزیون از12 فروردین ماه در کشور چین آغاز خواهد شد.

لیست قیمت تلویزیون

 

منبع : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

 

 

3 دیدگاه

  1. مهران

    آگوست 9, 2016 در 6:37 ب.ظ

    تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 3S که با کیفیت خارق العاده 4K و ضخامت تقربا 6 میلیمتر معرفی و به بازار های جهانی ارائه شده به همراه رم 2 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید برای رقبای همسطح خودش شمشیر را از رو بسته. طبق سابقه خوبی که شرکت شیائومی در ضمینه موبایل و وسایل الکترونیکی داره میتونیم اینطوری بگیم که میتونه با ارائه تلویزیون قدرتمندMi TV 3S قسمتی از بازار تلویزیون های هوشمند رو تسخیر کنه. با تشکر از سایت خوبتون.

  2. حامد

    آگوست 7, 2016 در 6:12 ب.ظ

    تلویزیون هوشمند شیائومی ۰.۴ میلی‌متر حاشیه داره باور کردنی نیست کمترین حاشیه که دیدم (به غیر از موبایل که یک میلیمتر بود اونم تو یک مانیتور ایسوز بود تلویزیون شیائومی میشه گفته فوق العادس من تلویزیون قبلیاشو تو یوتیوب دیدم حرف نداره مثل موبایلاش آقا بگم یه چیزو، ارزونن اگه با فرم قیمت موبایل حساب کنیم قیمتش میشه حدودا ۶.۵ ملیون ، اما خب یه دفعه میبینی میشه ۱۲ میلیون نیااد یه دفعه خِرِ منو بگیرید هاااا ممنونم از سایت خوب آی تی بازار

  3. علی رضایی

    جولای 9, 2016 در 11:18 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید . گوشی های با صفحه نمایش خمیده رو اولین بار سامسونگ وارد بازار کرد و امروزه خیلی محبوب شده و خیلی از کمپانی ها این مدل تلوزیون رو میسازن و تقریبا بیشتر تلوزیون ها اینجوری تولید میشن اما بنظر من وضوح تصویر خیلی مهمتره و باید رو این موضوع بیشتر تمرکز کرد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار