صوت و تصویر

تلویزیون شیائومی اسمارت Mi LED TV 4 مجهز به سیستم عامل اندورید TV

کمپانی شیائومی در طی مراسمی که در روز گذشته در هند برگزار نمود، دو مدل از گوشی موبایل های خود را با نام ردمی نوت 5 و نوت 5 پرو رونمایی کرد. به جزء این دو اسمارت فون شرکت Xiaomi جدیدترین و باریک ترین تلویزیون خود را نیز به بازار صوت و تصویر معرفی نمود. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون شیائومی اسمارت می ال ای دی TV 4

لیست قیمت تلویزیون

با توجه به مشخصات فنی تلویزیون شیائومی اسمارت Mi LED TV 4 که در مراسم رونمایی اعلام شد می توان نتیجه گرفت، این تلویزیون جدید Xiaomi دارای صفحه نمایش 55 اینچی بوده و به رزولوشن 4K و سیستم عامل اندروید TV نیز بهره مند می باشد. کنترل این تلویزیون هوشمند شیائومی تنها 11 دکمه دارد و از طریق اتصال بلوتوث عمل خواهد کرد. بنابراین دیگر نیازی ندارید برای روشن یا خاموش کردن تلویزیون حتما کنترل را رو به رو آن نگه دارید.

تلویزیون شیائومی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون شیائومی می ال ای دی TV 4 طراحی آن می باشد به طوری که ضخامت آن 4.9 میلیمتر اعلام شده است و طبق اعلام کمپانی سازنده تلویزیون اسمارت Mi LED TV 4 باریک ترین تلویزیون بازار صوت و تصویر جهان خواهد بود.

تلویزیون هوشمند شیائومی

لازم به ذکر است کمپانی شیائومی برای تلویزیون اسمارت Mi LED TV 4 دو گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است؛ همچنین پردازنده آن نیز چهار هسته ای از نوع 64 بیت می باشد. علاوه بر موارد اعلام شده سیستم یادگیری هوش مصنوعی این تلویزیون می تواند اولویت های کاربر را شناسایی کند و محتوای آن را به صورت خودکار طبق سلیقه خود فرد طبقه بندی می کند.

تلویزیون اسمارت شیائومی Mi LED TV 4

کمپانی شیائومی با همکاری با شرکت هایی مانند Voot ،Hungama Play و Sony Liv قرار است 500 هزار ساعت محتوای تلویزیونی در تلویزیون اسمارت می ال ای دی TV 4 قرار دهد که تقریباً 80 درصد آنها رایگان خواهد بود. تلویزیون 55 اینچی شیائومی Smart Mi LED TV 4 دارای اتصال بلوتوث 4.0 و وای فای 2.4 بوده و 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و یک پورت اترنت نیز در آن موجود می باشد.

قیمت تلویزیون شیائومی اسمارت Mi LED TV 4 هم اکنون در بازار صوت و تصویر 623 دلار (503 یورو) می باشد و علاقمندان می توانند این تلویزیون هوشمند شیائومی را از طریق وب سایت Mi.com نیز خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام هر نوع از محصولات شیائومی از موبایل مای بند گرفته تا تلوزیون و هلی شات و غیره با بهترین قیمت وارد میکنیم

    1. من از نمایندکی شیائومی هستم هر چیزی بخواین با بهترین قیمت میتونم براتون فراهم کنم

  2. تلویزیون های شیائومی با اینکه کارایی و کیفیت تصویر فوق العاده عالی دارند ولی نسبت به سایر تلویزیون های بازار صوت و تصویر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.امیدوارم تلویزیون شیائومی اسمارت Mi LED TV 4 هرچه زودتر وارد بازار صوت وتصویر ایران بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا