Connect with us

تلویزیون شیائومی Mi TV 4 در نسخه 75 اینچی رونمایی شد

منتشر شده

در

تلویزیون شیائومی Mi TV 4 در نسخه 75 اینچی رونمایی شد

 کمپانی شیائومی در همایش بزرگی که ساعاتی پیش برای علاقمندان برگزار نمود، توانست جدیدترین ترین محصولات خود را به بازار آی تی معرفی کند، این شرکت در کنار رونمایی از پرچمداران گوشی موبایل، دستبند هوشمند، هدست واقعیت مجازی،نسخه 75 اینچیتلویزیون Mi TV 4 را به بازار آی تی معرفی کرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون شیائومی Mi TV 4

لیست قیمت تلویزیون

اگرچه همایش امروز کمپانی Xiaomi مختص گوشی موبایل Mi 8 بود اما سری جدیدتلویزیون شیائومی Mi TV 4 با داشتن قابلیت های به روز و پنل 75 اینچی توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به عنوان محصولی جدید به شمار آید.

تلویزیون شیائومی

تلویزیون 75 اینچی شیائومی می تی وی 4 همانند نسل قبلی دارای صفحه نمایش LED بوده و به حاشیه‌ های باریک اطراف نمایشگر بهره مند شده است؛ همچنین رزولوشن 4K در کنار پشتیبانی از محتوای HDR و صدای Dolby سبب شده تا جدیدترین تلویزیون Xiaomi توانایی بالایی در نمایش محتوای چند رسانه‌ای داشته باشد.

هدف شیائومی ازتولید تلویزیون 75 اینچی Mi TV 4 توسعه‌ رابط کاربری بوده است به طوری که آن را به رابط کاربری PatchWall UI‌ خود مجهز کرده، این رابط با توجه به توسعه محیطی می تواند برای کاربران بسیار کاربردی واقع شود.

تلویزیون Mi TV 4 شیائومی

تلویزیون Mi TV4به دستیار صوتی شیائومی نیز مجهز شده است که برای دریافت دستورات صوتی کاربران جهت کنترل تلویزیون، در دسترس می باشد. از دیگر مشخصات فنی جدیدترین تلویزیون شیائومی می توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی اشاره کرد. قیمت تلویزیون 75 اینچی شیائومی Mi TV 4 در بازار صوت و تصویر نیز برابر با 1405 دلار خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سام

    ژوئن 9, 2018 در 4:48 ب.ظ

    من نسخه 55 اینچی تلویزیون شیائومی Mi TV 4 را پارسال به صورت اینترنتی خریداری کردم، نسبت به قیمتش کارایی خیلی خوبی داره لاااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار