صوت و تصویر

سری جدید تلویزیون شیائومی می تی وی P1 رونمایی شد

سری جدی تلویزیون های شیائومی می تی وی P1 رونمایی شد. تلویزیون ‌های سری شیائومی می تی وی P1 در چهار نسخه با یک ریموت کنترل جدید و پشتیبانی از HDMI 2.1 معرفی شدند. این تلویزیون با پشتیبانی از  سیستم عامل Android TV و رزولوشن 4K عرضه می شوند. این سری که به تازگی و در ایتالیا رونمایی شدند از ویژگی های خوبی بهره مند هستند. شیائومی که برای عرضه گوشی ‌های می ۱۱، می ۱۱ آی و گوشی Redmi Note 10 5G به اروپا میزبان یک رویداد خبری در ایتالیا بود،از  تلویزیون Mi TV P1  هم رونمایی کرد. شیائومی این روزها بعد از اپل و سامسونگ از فعال ترین کمپانی ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند است اما ظاهرا به تولید گوشی موبایل بسنده نکرده و محصولات صوت و تصویر دیگری را نیز در دستور کار خود قرار می دهد.

تلویزیون های جدید شیائومی در ایتالیا رونمایی شدند

لیست قیمت تلویزیون شیائومی

ویژگی های تلویزیون‌ شیائومی می تی وی P1

سری Mi TV P1 از تلویزیون‌ های شیائومی در چهار اندازه ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی طراحی شده ‌اند. این تلویزیون ها دارای یک پنل LCD با نور پس زمینه معمولی LED هستند. در این بین مدل ۳۲ اینچی به یک صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل مجهز است، اما سه مدل دیگر همگی از یک صفحه نمایش 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردارند. البته شیائومی تنها دو مدل ۴۳ و ۵۵ اینچی این تلویزیون را در وب ‌سایت ایتالیایی خود قرار داده، اما به نظر می رسد به جز نسخه ۳۲ اینچی، تمام مشخصات این دو مدل با نسخه ۵۰ اینچی مطابق هم هستند. تمام تلویزیون ‌های سری P1 شیائومی نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی و زاویه دید ۱۷۸ درجه ‌ای دارند. ضمن اینکه به سیستم عامل Android TV با پشتیبانی از کروم کست، پلی استور و دستیار مجازی گوگل مجهز می باشند.

ویژگی های تلویزیون‌ شیائومی می تی وی P1

مدل‌های 4K از پردازنده MediaTek MT9611 بهره می برند که شامل ۴ هسته ARM Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ARM Mali G52 MP2 است. پنل این سری از تلویزیون نیز از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، دالبی ویژن، +HDR10 و HLC به همراه MEMC پشتیبانی می ‌کند. همچنین این نمایشگرها پوشش ۸۸ و ۹۴ درصدی از فضای رنگ NTSC و DCI-P3 نیز دارند.

قیمت تلویزیون جدید شیائومی Mi TV P1

همانطور که گفته شد این تلویزیون شیائومی ابتدا در ایتالیا و اروپا عرضه می شود و سپس به دیگر کشورها نیز خواهد رسید. قیمت پایه تلویزیون شیائومی از 280 یورو برای نسخه 32 اینچی آغاز می شود. ظاهرا همچون دیگر تولیدات شیائومی که از سری اقتصادی هستند، دیوایس های مربوط به صوت و تصویر هم سعی می کنند با قیمتی مناسب و کیفیتی معقول به بازار عرضه گردند. نسخه 43 اینچی با قیمت 450 یورو، نسخه 50 اینچی با قیمت 600 یورو و نسخه 55 اینچی با قیمت 650 یورو عرضه خواهند شد.

قیمت تلویزیون جدید شیائومی

از امکانات دیگر این سه تلویزیون می‌ توان به یک میکروفون با قابلیت غیرفعال سازی و یک ریموت کنترل جدید به همراه کلیدهای عددی و دیگر کلیدهای کاربردی اشاره کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ورود شیائومی به تلویزیون امر عادی ای هست، همه کمپانی ها وقتی برندشون جا میوفته تصمیم میگیرند که محصولات جدید رو هم امتحان کنن، مثل ال جی که یه زمان گوشی ساخت و خارج شد همین چند وقت پیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا