صوت و تصویر

تلویزیون های ال جی 2019 با پردازنده آلفا 9

تلویزیون های OLED با داشتن کیفیت تصویر بسیار عالی توانستد در بازار صوت و تصویر فروش خوبی را تجربه کنند، از این رو شرکت ال جی که یکی از بزرگترین سازنده های تلویزیون OLED در بازار آی تی می باشد به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد تلویزیون های سال 2019 خود را با مجهز کردن به نسل دوم پردازنده Alpha 9 راهی بازار های جهانی نماید.

تلویزیون ال جی با پردازنده آلفا 9

لیست قیمت تلویزیون

کمپانی ال جی از سال گذشته فعالیت خود را در تولید پردازشگر اختصاصی و حرفه ای برای تلویزیون های OLED آعاز کرد؛ نسل اول پردازنده های Alpha 9 در تلویزیون های C8, E8, G8 و W8 ال جی، در سال 2018 مورد استفاده قرار گرفتند، اکنون نسل دوم پردازنده آلفا 9 نیز قرار است در تلویزیون های OLED سال 2019 مورد استفاده قرار بگیرد.

پردازنده آلفا 9 در تلویزیون ال جی

کارایی پردازنده آلفا 9 ال جی در تلویزیون های OLED :

سری جدید پردازنده آلفا 9 ال جی تصاویری نزدیک به واقعیت و رنگ ‌های بسیار طبیعی تولید خواهد کرد، علاوه بر این ظرافت و دقت بیشتر درترکیب رنگبندی سبب می شود تصاویر با کیفیت بهتری در اختیار بینندگان قرار بگیرد. قابلیت ‌های نقشه ‌برداری رنگ نیز‌ باعث می‌ شود رنگ‌ تصویر بیشتر از همیشه شبیه به محتوای اصلی باشد، این قابلیت برای پردازش بهتر تصویر حرکات سریع مثل ورزش و فیلم‌ های اکشن کاربرد زیادی خواهد داشت.

تلویزیون ال جی مجهز به پردازنده آلفا 9

طبق اعلام کمپانی ال جی نسل جدید پردازنده آلفا 9 قادر است امکان High Frame Rate یا همان HFR را در تلویزیون OLED سال 2019 فراهم نماید، علاوه بر این تلویزیون های جدید 2019 از فرکانس 120 هرتز در فرمت HFR نیز پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است سرعت اجرایی در سیستم عامل WEB OS نیز در تلویزیون های OLED 2019 افزایش خواهد یافت. با افزایش سرعت بروزرسانی تصاویر در نرخ 120 فریم در ثانیه، شفافیت تصاویر به طور جدی افزایش می یابد به طوری که دیگر شاهد تاری دید در تصاویر نخواهید بود.

قیمت تلویزیون ال جی 2019

هم اکنون مشخصات فنی کاملی از جدیدترین تلویزون های OLED ال جی اعلام نشده، اما قرار است مدل بسیار باریک تلویزیون OLED 2019 به همراه نسل دوم پردازنده آلفا 9 در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود. البته کمپانی ال جی اخیرا اعلام کرد که تصمیم دارد اولین تلویزیون OLED 8K در سایز 88 اینچی را نمایشگاه CES 2019 معرفی نماید.

لیست قیمت تلویزیون ال جی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا