Connect with us

تلویزیون های QLED سامسونگ مجهز به فناوری HDR 1500 شدند

منتشر شده

در

تلویزیون های QLED سامسونگ مجهز به فناوری HDR 1500 شدند

عرضه تلویزیون های QLED سامسونگ مجهز به فناوری HDR 1500 به بازار صوت و تصویر سبب می شود بینندگان تصاویر با کیفیتی را با رنگبندی های طبیعی تماشا کنند. قابلیت اچ دی آر 1500 می تواند تصاویر گرفته شده توسط گوشی موبایل را نیز با کیفیت عالی در تلویزیون پخش کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون QLED سامسونگ

لیست قیمت تلویزیون

تماشا کردن فیلم‌ و سریال با رنگ‌ های طبیعی، واقعی و روشنایی بالا یا مشاهده ریزترین جزئیات تصاویر از جمله قابلیت هایی است که هر بیننده ‌ای را می تواند جذب کند. قابلیت HDR یکی از ویژگی هایی است که سبب می شود تصویر با کیفیتی از تلویزیون ها پخش شود. بهره مند شدن تلویزیون های QLED سامسونگ به قابلیت HDR 1500 بسیاری از خریداران بازار صوت و تصویر را مجاب کرده تا این تلویزیون ها را خریداری کنند.

قابلیت دامنه دینامیکی یا HDR در تلویزیون های سامسونگ

اکثر افراد با دیدن مناظر زیبا و سرسبز دست به عکسبرداری یا فیلمبرداری می زنند، اما وقتی این تصاویر بی‌ نظیر و زیبا را در تلویزیون به اشتراک می گذارند نه رنگ ‌ها شباهتی به آنچه دیده بودند، دارند و نه کیفیت و روشنایی تصویر با واقعیت مطابقت دارد. دلیل این ناهماهنگی اختلاف میزان نور قابل دریافت توسط چشم ما و میزان نور قابل تولید توسط تلویزیون می باشد.

تلویزیون سامسونگ

با ورود فناوری HDR به عرصه صوت و تصویر یکی نبودن کیفیت تصاویرها برطرف شده است. از این رو میزان HDR با مقدار روشناییتلویزیونارتباط مستقیم دارد. این تکنولوژی که بر پایه بهبود کیفیت رنگ و افزایش کنتراست تصاویر طراحی شده، با بالاتر رفتن میزان نور تولیدی صفحه نمایش تلویزیون، تصاویر یا فیلم ‌ها را با کیفیتی که در موقع ضبط داشته اند، پخش می کند.

با توجه به اینکه هر «نیت» معادل روشنایی یک شمع روشن است؛ روشنایی صفحه نمایش تلویزیون های QLED سامسونگ به 1500 نیت می رسد. موضوعی که موجب شده طیف رنگی گسترده‌ای با بیش از یک میلیارد رنگ در صفحه نمایش تلویزیون های QLED دیده شود رزولوشن 4K و ذرات ریز کوانتوم دات می باشد که برای تولید رنگ استفاده می شود.

تلویزیون samsung

ویژگی‌ پنل فوق مشکی (Ultra Black) که مانع از انعکاس نور در صفحه نمایش تلویزیون می ‌شود، تصاویری با کیفیت رنگ و روشنایی یکسان در نور روز و شب را تضمین می‌ کند. تلویزیون های QLED سامسونگ با این فناوری های جدید و به روز می توانند یکی از بهترین سرگرمی‌ های خانگی باشند همچنین باعث رونق بازار صوت و تصویر شوند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون های QLED سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سعید

    دسامبر 12, 2017 در 10:15 ق.ظ

    فناوری QLED در تلویزیون سامسونگ واقعا فوق العادست طبیعی ترین رنگ های ممکن رو می تونید تماشا کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار