صوت و تصویر

تلویزیون های QNED ال جی به زودی عرضه خواهند شد

تلویزیون های QNED ال جی به زودی عرضه خواهند شد. تلویزیون های QNED ال جی از تکنولوژی ‌های تازه ‌ای استفاده می ‌کنند و قرار است از این ماه به صورت رسمی وارد بازار جهانی شوند. تلویزیون های QNED ال جی کیفیت تصویر بسیار بالاتری نسبت به مدل ‌های پیشین دارند و به زودی در سراسر جهان در دسترس عمومی قرار می‌ گیرند. این سری جدید، از نور پس زمینه مینی ال ‌ای ‌دی (mini LED) در تلفیق با تکنولوژی ‌های نقطه کوانتومی و نانوسِل استفاده می ‌کند که نتیجه ‌اش سطح تازه ‌ای از کیفیت تصویر و شفافیت است.

تلویزیون های QNED ال جی جولای 2021 عرضه خواهند شد

لیست قیمت تلویزیون ال جی

تکنولوژی مینی ال ای دی

تکنولوژی مینی ال‌ ای ‌دی یک روش جدیدِ عرضه‌ نور پس زمینه برای پنل‌ های ال سی دی است که از عناصر نوری بسیار کوچک LED استفاده می ‌کند. با توجه به کوچک بودن‌ آنها، تعداد بیشتری از این عناصر نوری بر روی یک صفحه قرار می ‌گیرند و تصاویری بسیار شفاف با نورپردازی طبیعی را به کاربر ارائه می ‌دهند. این فناوری ‌ها به افزایش زاویه دید نیز کمک کرده و نرخ تازه‌ سازی را تا ۱۲۰ هرتز بالا برده‌ اند، بنابراین می‌ توانید انتظار تصاویر با کیفیتی را داشته باشید و در زمینه بازی کردن هم این تلویزیون LG به یک گزینه مناسب تبدیل خواهند شد.

تلویزیون های QNED ال جی قرار است در چند مدل مختلف تولید می ‌شوند: مدل QNED99 با رزولوشن 8K، مدل QNED90 با رزولوشن 4K و مدل QNED95.  تمامی این مدل ‌ها از فناوری ‌های مینی ال ای دی استفاده می‌ کنند و برای مثال در مدل QNED99 که ۸۶ اینچی است، حدود ۳۰ هزار مینی ال ‌ای ‌دی به کار رفته است که بسیار جالب و باورنکردنی به نظر می رسد.

تکنولوژی مینی ال ای دی

مشخصات تلویزیون های QNED

این تلویزیون از نسخه ششم سیستم عامل webOS شرکت ال جی هم استفاده می ‌کنند. وب او‌ اس ۶.۰ قرار است بیشترین تغییرات را نسبت به نسخه ‌های پیشین داشته باشد و کمک می‌ کند تا پتانسیل ‌های این مدل ‌های جدید بیشتر شکوفا شود. درمورد قیمت این تلویزیون های جدید هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما طبق اعلام شرکت  ال جی قرار است نزدیک به تلویزیون‌ های پرچمدار OLED قیمت‌ گذاری شوند. این تلویزیون ال جی قرار است از اواسط این ماه عرضه شوند.

مشخصات تلویزیون های QNED

ال جی همچنین به تازگی پتنت مربوط به تلویزیون اولد رول شدنی خود را نیز ثبت کرده است. هرچند ال جی پیش از این نیز تلویزیون رولی خود را به نمایش گذاشته بود، اما این تلویزیون از مکانیزم رول شونده دوگانه ‌ای برخوردار است که آن را منحصر به فرد می ‌کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تلویزیون ال جی QNED خیلی خوبه و منحصر بفرده، سیستم عامل webOS رو داره و به راحتی هم به اینترنت وصل میشه و میتونید یوتوب و نت فیلیکس و اینا رو توش پلی کنید، صفحه نمایششم که مشخصه باتوجه به متن عالیه اما بشرطی که هر روز برقتون نره و باعث بشه تلویزیون بسوزه،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا