Connect with us

تلویزیون C Seed منزلتان را سینما می کند

منتشر شده

در

تلویزیون C Seed منزلتان را سینما می کند

عجیب ترین تلویزیون 4K توسط شرکت C Seed راهی بازار صوت و تصویر شده است و با نمایشگر 262 اینچی که دارد لذت تماشای فیلم را برای شما دو چندان برابر خواهد کرد همچنین این تلویزیون عظیم ‌الجثه قابل نصب به دیوار بوده و می تواند منزلتان را به یک سینمای خانگی تبدیل کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

بزرگ ترین تلویزیون C Seed

لیست قیمت تلویزیون

شرکت اتریشی C Seed از بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان با صفحه نمایش 262 اینچی رونمایی کرد. این تلویزیون اتریشی ، به عنوان گران ترین تلویزیون جهان نیز شناخته شده است. شرکت C Seed برند معروفی در دنیای الکترونیک و لوازم خانگی نیست، به تازگی تلویزیونی را ساخته که شاید هیچ یک از برند های معتبر دنیا در زمینه تولید تلویزیون هم توانایی ساخت آن را نداشته باشند. این تلویزیون با صفحه نمایشی به قطر 262 اینچ (حدود 6.65 متر) لقب بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان را از آن خود کرده است. این کمپانی که در وین اتریش واقع شده، پیش از این نیز در ساخت تلویزیون‌ های بزرگ و گران ‌قیمت فعالیت داشته و در سال 2012 با همکاری گروه طراحی پورشه، یک مانیتور شهری 201 اینچی LED را طراحی کردند که جایزه بهترین‌ های طراحی را به خود اختصاص داد. این بار این شرکت، تلویزیون جدیدی را ساخته که دیگر برای فضای آزاد و شهری طراحی نشده و هدف از تولید آن، استفاده‌های خانگی بوده است.

بزرگ تربن تلویزیون جهان

شرکتC Seed در تولید این تلویزیون، این بار از شرکت L-Acoustics کمک گرفته که در تولید سیستم های صوتی همراه تلویزیون‌ ها تخصص دارد. بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان از 6 تا 10 اسپیکر سینمای خانگی بهره می ‌برد و صدای آن متناسب با این که در حال تماشای چه نوع موسیقی یا برنامه ‌ای هستید، تنظیم می ‌شود. این تلویزیون غول‌ پیکر، ابعادی معادل 6.65 متر قطر، 6.14 متر طول و 2.57 متر عرض دارد و قدرت نمایش آن با وضوح 4K، تحول عظیمی را در صنعت طراحی و تولید تلویزیون ایجاد کرده است. همچنین این تلویزیون 262 اینچی مجهز به فناوری Black LED با نسبت کنتراست 5000 به 1 شده است.

بزرگ ترین تلویزیون C Seed

کمپانی C Seed در طراحی بزرگ ترین تلویزیون 4K جهان ، لبه ‌های تلویزیون را به طور کامل از سه طرف از بین برده تا بیننده در حین تماشای تلویزیون با یک صفحه نمایش کامل و بدون هرگونه حاشیه اضافی روبرو ‌شود و تنها یک لبه 15 سانتی‌ متری در پایین صفحه نمایش وجود دارد که شاید تنها ایراد طراحی آن به شمار برود. همچنین یک پوشش پارچه‌ ای همراه با این تلویزیون عرضه خواهد شد که با فشار یک دکمه روی ریموت، بر روی صفحه نمایش قرار می ‌گیرد. این پارچه به نقاشی با کیفیتی همانند وضوح 4K تصویر تلویزیون مزین شده است.

جدید ترینتلویزیونشرکت C Seed حدود 800 کیلوگرم وزن دارد بنابراین برای نصب آن بر روی دیوار به نگه‌ دارنده یا براکت بسیار قوی لازم خواهد بود. جالب است که تنها هزینه نصب تلویزیون معادل 35 هزار یورو بوده و قیمت خود تلویزیون نیز 490 هزار یورو تعیین شده است. به این ترتیب خرید این تلویزیون عظیم ‌الجثه به همراه متعلقات و هزینه نصب آن، بیش از نیم میلیون یورو (حدود 2 میلیارد و 125 میلیون تومان) می شود لازم به ذکر است این تلویزیون 262 اینچی C Seed با قیمت اعلام شده توسط شرکت C Seed عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون C Seed برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. محمد علی

    ژوئن 15, 2017 در 9:36 ق.ظ

    عجب تلویزیون حرفه ای واقعا تلویزیونی با صفحه نمایش 262 اینچ حکم سینما رو داره ولی تلویزیون C Seed با قیمت فوق العاده گرونی که داره مشتری زیادی نخواهد داشت!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار