Connect with us

آیا تلگرام پریمیوم برای کاربران ایرانی فعال است؟

منتشر شده

در

ویژگی های تلگرام پریمیوم

تلگرام 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. سرویس جدید تلگرام به کاربران این امکان را می دهد تا تمام ویژگی های انحصاری را در برنامه باز کنند. تلگرام اعلام کرده است که Telegram Premium  به ما این امکان را می دهد تا تمام ویژگی هایی را که کاربران در طول سال در خواست کرده بودند را اضافه کنیم همچنین کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می کنند می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و هیچ محدودیتی برای این کاربران اعمال نشده است.

تلگرام پریمیوم چیست

بعد از مدتی تلگرام نسخه پولی نرم افزار خودش را منتشر کرد. تلگرام پریمیوم یک اشتراک پولی برای پیام رسان تلگرام است که با خرید اشتراک Telegram Premium می توانید قفل برخی از ویژگی های اضافی را در برنامه باز کنید که کاربران رایگان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

قیمت تلگرام پریمیوم به موقعیت مکانی شما بستگی دارد. قیمت اشتراک 4.99 دلار، 5.49 دلار، 4.99 پوند می باشد. پرداخت هزینه برای تلگرام پریمیوم مانند خرید دیگر اشتراک ها می باشد که از طریق Play Store و App Store انجام می شود. پرداخت هزینه اشتراک برای Telegram Premium به صورت ماهیانه می باشد و هنوز هیچ گزینه ای برای خرید اشتراک ماهیانه بیشتر یا سالیانه فعال نشده است.

تلگرام پریمیوم در فروشگاه پلی استور
تلگرام پریمیوم در فروشگاه پلی استور

یکی از دلایلی که تلگرام نسخه Premium را منتشر کرده این است که بسیاری از کاربران تمایل خود را برای حمایت از تلگرام ابراز کرده اند و آنها می خواستند از توسعه مداوم تلگرام پشتیبانی کنند و برای ویژگی های بیشتر هزینه بپردازند. اگر شما فردی هستید که از تلگرام به عنوان پلتفرم ذخیره سازی  ابری استفاده می کنید و همچنان می خواهید فایل های بزرگتر آپلود کنید معرفی Telegram Premium می تواند خبر خوبی برای شما باشد.

ویژگی های تلگرام پریمیوم

تلگرام با انتشار نسخه Premium ویژگی های جدیدی را مانند اضافه کردن عضو بیشتر در گروه و بهبود پیش نمایش چت ها را اضافه کرده است. این ویژگی ها تنها برای نسخه ی پریمیوم تلگرام فعال می باشد. در ادامه به دیگر ویژگی های تلگرام پریمیوم اشاره خواهیم کرد:

تبدیل صدا به متن:

این نسخه از تلگرام به کاربران این امکان را می دهد در مواقعی که نمی توانند پیام های صوتی را گوش دهند بتوانند فایل صوتی را به متن تبدیل کنند.

تبدیل صدا به متن در تلگرام پریمیوم
تبدیل صدا به متن در تلگرام پریمیوم

پروفایل متحرک:

کاربران تلگرام پریمیوم می توانند عکس های متحرک به پروفایل خود اضافه کنند که برای همه کاربران به نمایش در می آید. همچنین یک نشان ویژه ستاره آبی در کنار نام خود دریافت می کنند.

استیکرهای خاص:

بیشتر استیکرها در تلگرام پریمیوم با جلوه های بصری و انیمیشن های جذاب و متحرک همراه شده است. پکیج استیکرها ماهیانه توسط توسعه دهندگان تلگرام به روز رسانی می شوند.

4 گیگابایت آپلود فایل:

کاربران می توانند 4 گیگ فایل ارسال کنند. فضای کافی برای 4 ساعت ویدئو با کیفیت 1080p. همچنین کاربرانی که از تلگرام رایگان استفاده می کنند می توانند فایل های 4 گیگابایتی ارسال شده توسط کاربران تلگرام پریمیوم را دانلود کنند.

قابلیت آپلود فایل 4 گیگابایت در تلگرام پریمیوم
قابلیت آپلود فایل 4 گیگابایت در تلگرام پریمیوم

دانلود سریع:

کاربران Telegram Premium می توانند رسانه و فایل ها را با سریع ترین سرعت ممکن دانلود کنند. کاربران می توانند به همه چیز در فضای ذخیره سازی ابری نامحدود خود با همان سرعتی که شبکه شما می تواند به آن ادامه دهد دسترسی داشته باشند.

آیا Telegram Premium در ایران فعال است؟

برای دریافت نسخه پریمیوم تلگرام باید آخرین نسخه برنامه را دریافت کنید که در نسخه ی 8.8 به بعد به این ویژگی می توانید دسترسی داشته باشید. نسخه پریمیوم تلگرام برای کاربرانی اندروید و iOS در دسترس می باشد و برای پرداخت اشتراک از پرداخت درون برنامه ای یا از طریق Play Store و App Store استفاده کرد. ناگفته نماند پرداخت اشتراک با خود تلگرام با ارز دیجیتال Ton Token امکان پذیر می باشد.

تلگرام پریمیوم در ایران
تلگرام پریمیوم در ایران

فعلاً بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی می توانند از این اشتراک استفاده کنند و برای نیمی از کشورهای خاورمیانه این ویژگی فعال شده است. با انجام تست ها هنوز این ویژگی برای Ip های ایرانی فعال نشده است و کاربران ایرانی می توانند با خرید شماره مجازی دیگر کشورها به تلگرام پریمیوم دسترسی پیدا کنند. اما انتظار می رود در ماه های جاری با انتشار آپدیت های پی در پی تلگرام ویژگی تلگرام پریمیوم برای کاربران ایرانی نیز فعال شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار