Connect with us

توقف تولید گوشی های سری نوت سامسونگ واقعیت دارد؟

منتشر شده

در

توقف تولید گوشی های سری نوت سامسونگ واقعیت دارد

شایعه متوقف شدن گوشی های سامسونگ گلکسی، سری نوت چند وقتی هست که به گوش می رسد. خصوصا بعد از معرفی گوشی جدید گلکسی اس 21 اولترا و قابلیت پشتیبانی این گوشی از قلم S Pen، این شایعه قوت گرفت. سری گلکسی نوت سامسونگ که اخیرا با رونمایی مدل گلکسی نوت 20، خانواده خود را تکمیل کرده است، آیا جایی برای اضافه کردن عضو جدید به این سری نخواهد داشت؟ شایعات بر این قرارند که ظاهرا از این پس چند مدل پرچمدار جدید این کمپانی می توانند از قلم اس پن پشتیبانی کنند، اما باید دید این موضوع می تواند طرفداران سری نوت گوشی سامسونگ و کارکرد عالی این سری را، راضی نگه دارد یا خیر.

گلکسی نوت 20 آخرین گوشی هوشمند از سری نوت

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سری جدید گوشی های سامسونگ با پشتیبانی از قلم S Pen

 چند روز پیش خبری منتشر شد با این عنوان که گوشی گلکسی S21 اولترا با قلم اس پن عرضه خواهد شد. هرچند هنوز قطعیتی در مورد اینکه قلم این گوشی به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی موبایل عرضه خواهد شد یا به عنوان یک ابزار اصلی در جعبه این محصول قرار دارد، به گوش نرسید. خبر های دیگری نیز حاکی از این بود که گوشی تاشوی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 نیز قابلیت پشتیبانی از S Pen را دارد. بنابراین بر اساس گزارشاتی که رسانه ها و منتقدین در زمینه فناوری منتشر می کنند، دیگر جایی برای عرضه گوشی موبایل سامسونگ سری نوت وجود نخواهد داشت. گوشی گلکسی زد فولد 3 که در ژوئن 2021 یعنی تا چند ماه آینده معرفی خواهد شد، یک پکیج کامل از تمام ویژگی های پرچمداران سامسونگ خواهد بود که علاوه بر دارا بودن ویژگی های پرچمداران سری S از قلم اس پن سری نوت هم پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین قرار است از دوربین زیر نمایشگر سلفی بهره ببرد و در واقع یک طرح آزمایشی محسوب می شود که اگر کیفیت تصویر و صفحه نمایش مطابق انتظار کاربران نباشد احتمالا این نوع دوربین در این گوشی کنار گذاشته خواهد شد.

سری جدید گوشی های هوشمند با پشتیبانی از قلم اس پن

پایان راه گوشی های Samsung Galaxy Note

با توجه به اخبار منتشر شده، شایعه توقف تولید گوشی های سری نوت سامسونگ اصلا عجیب و دور از ذهن به نظر نمی رسد. سری نوت گوشی های هوشمند Samsung که از سال 2011 وارد بازار شده بودند تا حالا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و جایگاه خوبی هم در بازار گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ پیدا کرده بودند. مدل هایی که ظرف سالهای اخیر از این خانواده عرضه شد هم با ارتقاء کیفیت در سیستم سخت افزار و نرم افزار توانست به دوستداران این مدل اضافه کند و در سطح پرچمدار باقی بمانند.

پایان راه گوشی های هوشمند سری نوت

به عنوان یکی از طرفداران سری نوت گوشی های سامسونگ، توقف تولید این سری خبر خوبی محسوب نمی شود. اما عرضه قلم اس پن برای مدل های دیگر سامسونگ هم می تواند طرفداران بیشتری را جذب محصولات سامسونگ و این غول کم رقیب کره ای نماید. قلم عرضه شده برای گوشی های جدید سری اس و تاشونده سامسونگ احتمالا از تبلت های سامسونگ الگوبرداری شده اند. در برخی مدل های تبلت سامسونگ قلم اس پن از یک بخش مغناطیسی در پنل پشتی تبلت بهره می برد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. یلدا علیدوست

    نوامبر 28, 2020 در 10:57 ق.ظ

    باتوجه به اینکه در این گزارش هم نوشته شده میتونه خبر درست باشه، زیرا سامسونگ تا مدتی دیگر گروهz گوشی های خود را رونمایی میکند، گوشی گلکسی زد فولد 3 اگر گوی موفقی از اب دربیاید پایان سری note میشود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار