Connect with us

تولید PS5 در جهان افزایش پیدا می کند

منتشر شده

در

فروش PS5 و PS4

شرکت سونی اعلام کرد که تصمیم دارد تولید کنسول پلی استیشن ۵ را به صورت چشمگیری افزایش بدهد. سونی حالا که به نقطه ی عطف فروش بیست میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده است، برنامه دارد تولید کنسول پلی استیشن ۵ را بیشتر کند.

تقاضای بیشتر برای کنسول PS5

علیرغم کمبود جهانی قطعات تولید کنسول که به خاطر جنگ بین اوکراین و روسیه و همچنین محدودیت های کوید ۱۹ در چین رخ داده است، سونی اعلام کرد که از زمان عرضه ی کنسول پلی استیشن ۵ در نوامبر ۲۰۲۰ تا کنون ۲۰ میلیون دستگاه از این کنسول را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است.

کنسول و دسته بازی PS5

کنسول و دسته بازی PS5

گزارش های اخیر از تولید و عملکرد سونی نشان میدهد که تقاضا برای این کنسول همچنان بالا است و این موضوع باعث شده است که این کنسول هنوز در صدر لیست فروش جهانی قرار داشته باشد. این مسئله خودش دلیل این است که شرکت سونی باید در بخش افزایش عرضه و تولید کنسول پلی استیشن ۵ تا حد امکان سرعت به خرج بدهد.

نظرات تیم شرکت سونی در مورد فروش پلی استیشن ۵

ورونیکا راجرز، رئیس بخش فروش جهانی و عملیات تجاری این شرکت ضمن قدردانی از تمام کاربرانی که تا این لحظه از این کنسول استقبال کرده اند، اعلام کرد که از زمان عرضه ی کنسول پلی استیشن ۵ تیم شرکت سونی به صورت خستگی ناپذیری تلاش کردند که محصول خوبی را به کاربران ارائه بدهند که از همه ی جهات نیازهایشان را برای تجربه ای دلپذیر تأمین کند. به همین جهت از تمامی طرفداران برای حمایت تشکر کرد.

همچنین در ادامه خاطرنشان کرد که اشتیاق کاربران به نام تجاری پلی استیشن چیزی است که به شرکت سونی روحیه لازم را میدهد که به کارش ادامه بدهد و الهام بخش شرکت سونی برای نوآوری در عصر فناوری جدید و مهندسی بازی برای نسل آینده است. مسلماً شنیدن چنین قدردانی های صمیمانه ای برای طرفداران دلگرم کننده است و باعث میشود سونی در نظرشان شرکتی متعهد در امر ایجاد تجربه ای دلچسب به حساب بیاید.

افزایش قابل توجه تولید Play Station 5

راجرز در ادامه گفت که سونی در حال برنامه ریزی برای افزایش «قابل توجه» کنسول پلی استیشن ۵ است و امیدوار اند که بتوانند در طول تعطیلات امسال کنسول های بیشتری را به دست خانه ها و خانواده ها برسانند. در گزارش اخیر در عرض ۸۲ دقیقه اول رونمایی از این کنسول ۸۰ هزار دستگاه پلی استیشن ۵ به فروش رفته بود. این در حالی است که ۹ روز طول کشید تا پلی استیشن ۴ بتواند چنین رقم فروشی را به دست بیاورد. به نظر میرسد که اگر کنسول پلی استیشن ۵ با همین روند ادامه بدهد، آینده ای روشن را برای فروش کنسول بازی شرکت سونی به ارمغان خواهد آورد.

کنسول و دسته بازی پلی استیشن 5

کنسول و دسته بازی پلی استیشن 5

مشکلات تقاضای زیاد PS5

تقاضای زیاد برای کنسول پلی استیشن ۵ برای سونی میتواند در عین حال که آینده ای روشن را رقم میزند، یک مشکل بزرگ هم باشد. این مسئله فوق العاده است، چون نشان میدهد عرضه ی کنسول بازی نسل جدید این شرکت کاملاً موفقیت لازم را به دست آورده است و توانسته است با بازی های موفقی که در کنارش عرضه کرده، طرفداران را پای کنسول بنشاند و سرگرم نگه دارد.

مشکل بزرگ اینجا است که کمبود جهانی قطعات و سایر مسائل تأمین زنجیره ی تولید باعث شده است که تولید با سرعت کمتری نسبت به قبل جلو برود. ولی با توجه به اظهارات شرکت سونی، با نزدیک شدن به فصل تعطیلات تابستانی و افزایش تقاضا، برنامه ای دقیق دارد و میتواند کنسول پلی استیشن ۵ را سر زمان دقیقش به دست کاربران برساند.

بازی Clank برای Play Station 5

بازی Clank برای Play Station 5

این خبر برای طرفداران دلگرم کننده است، زیرا با توجه به خرده فروشی های اخیر بازار و به فروش رسیدن کنسول های بازی سونی به قیمت های گزاف، با تولید انبوه و بیشتر این کنسول قیمت ها نیز کاهش پیدا میکند و راحت تر در دسترس کاربران قرار میگیرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار