گوناگون

تکریم مشتریان رستوران با دستگاه سفارش‌گیر گارسون

همانطور که می‌دانید امروزه ابزارهای دیجیتالی نقش بسیار مهم و گسترده‌ای را در زندگی بشر به خود اختصاص داده و می‌توان گفت حجم عظیمی از کارها تنها به وسیله این ابزارها قابل حل می‌باشد. این نوع از ابزارها در مدیریت مجموعه‌های غذایی و رستوران‌ها نیز نقش بسزایی داشته و در بسیاری از رستوران‌های بزرگ و بین المللی، فودکورت‌ها و غیره از دستگاه سفارش‌گیر گارسون با منوی دیجیتال به وسیله تبلت استفاده خواهد شد. تکریم مشتریان رستوران با دستگاه سفارش‌گیر گارسون هدف اصلی تمامی افرادی است که دارای رستوران‌های بزرگ و بین‌المللی هستند. در ادامه سعی می‌کنیم در رابطه با این دستگاه مطالب بیشتری را برای شما بیان کنیم.

دستگاه سفارش‌گیر گارسون دارای چه اهمیتی است؟

در زمان گذشته هنگام مراجعه به رستوران‌ها معمولاً یک منو روی میز قرار داشت که شما می‌توانستید به وسیله آن غذا یا نوشیدنی مورد نظر را انتخاب کرده و پس از آن به گارسون سفارش خود را اعلام کنید که این کار ممکن بود وقت زیادی را به خود اختصاص دهد و در رستوران‌های بزرگ نیز با معطلی بیشتری رو به رو بود. به همین دلیل افرادی که مدیریت رستوران‌های بزرگ با فضای یا چند طبقه را به عهده داشتند، تکریم مشتریان رستوران با دستگاه سفارش‌گیر گارسون را در اولویت کاری خود قرار دادند.

تکریم مشتریان رستوران با کارتخوان اندرویدی

در رستوران‌های بزرگ و بین المللی معمولاً فاصله میزها تا صندوق طولانی است و به همین دلیل با استفاده از این دستگاه می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و همزمان هزینه را نیز به طور کامل از مشتری دریافت کنید.

دستگاه سفارش‌گیر با توجه به اینکه یکی از تکنولوژی کاملا جدید محسوب می‌شود و تنها جهت ارائه خدمات رسانی بهتر و کامل‌تر به مشتریان ارائه شده، از این امکان برخوردار است که روند کار را بسیار سرعت ببخشد و البته سفارش گرفتن به کمک این دستگاه نیز آسان‌تر شده و همچنین به وجود آمدن خطای انسانی را نیز به صفر رسانده است.

دستگاه کارتخوان اندرویدی سفارشگیر
دستگاه کارتخوان اندرویدی سفارشگیر

روند کار دستگاه سفارش‌گیر

این دستگاه در اختیار مشتری قرار گرفته می‌شود و مشتری به طور کامل می‌تواند منو را مشاهده کند و با توجه به سلیقه خود غذا یا نوشیدنی را انتخاب کرده و پس از آن نیز لازم است سفارش را ثبت کند تا هزینه برای او مشخص شود.

در این بین پس از ثبت سفارش، فاکتور به طور همزمان برای صندوق‌دار و آشپزخانه ارسال خواهد شد که به عنوان یکی از مزیت‌های بزرگ دستگاه به شمار می‌آید.

رستوران‌های مجهز به نرم‌افزار رستوران باران، این قابلیت را دارند که با استفاده از این سیستم موجب به وجود آمدن یک شیوه جدید در روند کاری خود شده و همچنین رضایت تمامی مشتریان و مراجعه کنندگان را نیز افزایش دهند.

این نرم افزار را می‌توان بر روی اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید نصب کنید، البته بیشترین استفاده از این سیستم بر روی کارتخوان‌های اندرویدی (Android Pos Terminal) است که دارای صفحه بزرگ‌تر و امکانات بیشتری برای مشتریان خواهد بود و همچنین مشتری بلافاصله پس از ثبت سفارش، می‌تواند فاکتورش را با کارتهای عضو شتاب پرداخت نماید.

استفاده از دستگاه سفارش‌گیر و گارسون دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

همانطور که گفته شد این نوع اپلیکیشن به عنوان یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای رستورانی به شمار آمده که باعث افزایش سهولت روند سفارش‌گیری شده است و علاوه بر این موضوع دارای ویژگی‌های خاص دیگری نیز می‌باشد که عبارتند از:

  • در هنگام ثبت شدن فاکتور فروش، اپلیکیشن سفارش‌گیر به طور کامل موجودی را مورد بررسی قرار خواهد داد تا محصول ناموجود سفارش داده نشود.
  • با توجه به این که این دستگاه از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردار است، در صورت ارسال نشدن رسید اصلی به شعبه رستوران، به گارسون هشدار داده می‌شود که بار دیگر آن را ارسال کند.
  • از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه می‌توان به این مورد اشاره کرد که گارسون‌ها می‌توانند به تمامی بخش‌های لازم نرم‌افزار دسترسی کاملی را داشته باشند.
  • در صورت قطع شدن ارتباط دستگاه باز هم سفارش‌های سالن به طور کلی ثبت و ارسال می‌شوند.
  • این دستگاه به صورت آنلاین به تمامی چاپگرهای صندوق و آشپزخانه متصل بوده و درخواست پرینت را برای آنها ارسال می‌کند.
  • همانطور که می‌دانید هر یک از میزهای داخل سالن سفارش‌های متفاوتی را دارند، این دستگاه تمامی اطلاعات مربوط به هر یک از میزهای رزرو شده را برای گارسون به طور کامل نمایش می‌دهد.
  • از دیگر ویژگی‌های مهم استفاده از این دستگاه کاهش پیدا کردن رفت و آمد در بخش‌های مختلف رستوران است.
نرم افزار سفارشگیر رستوران
نرم افزار سفارشگیر رستوران

امکاناتی که دستگاه سفارش‌گیر گارسون نسبت به روش قدیمی به همراه دارد

همانطور که در نکات فوق گفته شد این اپلیکیشن پیشرفته امکانات بسیار خاصی را در اختیار مشتریان و همچنین مدیریت رستوران و تمامی افراد مشغول به کار در آن محیط قرار خواهد داد که عبارتند از:

  • می‌توانید بدون به وجود آمدن هیچ گونه تغییری در سیستم حسابداری این نرم افزار را نصب کنید.
  • افزایش پیدا کردن سرعت دریافت سفارش و پرداخت آن.
  • اطلاع داشتن از تمامی موجودی‌های انبار به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • با داشتن این دستگاه دیگر هیچ احتیاجی به منوهای کاغذی نیست
  • فراهم شدن امکان پرداخت برای مشتری به صورت نقدی، کارتخوان یا حتی کیف پول
  • در زمان گرفتن سفارش این امکان وجود دارد که پرینت فاکتور را در اختیار مشتری قرار داده و سر میز آن را پرداخت کند.
  • کاهش پیدا کردن هرگونه خطا در رابطه با ثبت سفارش یا حتی پرداخت آن

سخن پایانی

در مطالب فوق سعی کردیم در رابطه با تکریم مشتریان رستوران با دستگاه سفارش‌گیر گارسون برای شما مطالبی را بیان کنیم و به توضیح این موضوع پرداختیم که این روش راحتی بسیار زیادی را برای مدیریت رستوران و سایر بخش‌های مربوطه و همچنین مشتریان به همراه دارد و می‌توانند به راحتی سر میز خود سفارش را ثبت کرده و در همان لحظه نیز نسبت به پرداخت آن اقدام کنند که این کار تاثیر بسیار مهمی در افزایش سرعت و دقت روند کاری رستوران‌ها به همراه دارد. برای مشاهده جزئیات این محصول و دریافت دموی نرم‌افزار می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://baransys.com/restaurant-ordering-system/

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا