Connect with us

جدیدترین تبلت سامسونگ برای کودکان معرفی شد

منتشر شده

در

جدیدترین تبلت سامسونگ برای کودکان معرفی شد

تبلت سامسونگ Galaxy Kids 7.0 مخصوص کودکان بوده و با ظاهری زیبا و کارتونی می تواند بهترین کادو برای خردسالان باشد همچنین این تبلت کودک Samsung با مجهز بودن به سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای می تواند بسیاری از بازی ها را پشتیبانی کند. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت مخصوص کوکان سامسونگ

لیست قیمت تبلت

کمپانی سامسونگ جدیدترین تبلت خود را با نام Galaxy Kids Tablet 7.0 The Lego Ninjago Movie Edition برای کودکان معرفی کرد و با طرح جالب و جذابی که دارد بهترین هدیه برای کودکان خواهد بود.

تبلت مخصوص کوکان سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت بوده و از نظر کارایی نیز شباهت زیادی به تبلت Galaxy Tab 3 Lite 7.0 VE دارد و به قابی بزرگ و شبیه به یک اسباب ‌بازی بهرمند شده است علاوه بر این تصاویر سه ‌بعدی بخش پشتی این تبلت سامسونگ می تواند بسیاری از کودکان را جذب کند و باعث فروش هر چه بیشتر این Tablet شود، همچنین امکان شخصی ‌سازی و حرکت دادن تصاویر کارتونی سبب خواهد شد تا کودکان از بازی کردن با تبلت Galaxy Kids Tablet 7.0 لذت ببرند.

تبلت سامسونگ

مشخصات فنی تبلت مخصوص کودکان سامسونگ نشان می دهد که نسخه اصلی این تبلت در سال 2015 با صفحه نمایش 7 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی روانه بازار تبلت شده بود.

تبلت سامسونگ Galaxy Kids 7.0

تبلت سامسونگ Galaxy Kids Tablet 7.0 صرفا برای بازی های کودکانه طراحی نشده و دارای بازی‌ ها و اپلیکیشن های آموزشی از پیش نصب ‌شده شرکت ‌های مختلفی همچون DreamWorks Animation ،Sesame Street و National Geographic می باشد. لازم به ذکر است کاربران می توانند با خرید این تبلت سامسونگ 3 ماه اشتراک رایگان سرویس Samsung Kids را نیز دریافت کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت مخصوص کودکان سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

3 دیدگاه

  1. الهام نورانى

    فوریه 23, 2020 در 5:00 ق.ظ

    لطفا قيمت محصول هاى تبلت كودك برند سامسونگ و مشخصات اونارو برام بفرستيد و نحوه خريد اينترنتى رو هم بهم معرفى كنيد

  2. رضایی

    سپتامبر 21, 2017 در 10:27 ق.ظ

    طرح قاب تبلت سامسونگ Galaxy Kids Tablet 7.0 عالیه پسر من عاشق این کارتون با توجه به این خبر هم تونستم این تبلت مخصوص کودک سامسونگ رو خریداری کنم ممنون.

    • الناز یونسی

      می 22, 2020 در 10:50 ق.ظ

      سلام ببخشید چطور باید این کاررو سفارش بدم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار