Connect with us

جدیدترین تبلت های هوآوی با گارانتی سازگار ارقام عرضه می شوند

منتشر شده

در

جدیدترین تبلت های هوآوی با گارانتی سازگار ارقام عرضه می شوند

سمینار هواوی با همکاری شرکت سازگار ارقام طی مراسمی در هتل اوین تهران برگزار گردید، کمپانی Huawei سری جدید تبلت های مدیاپد این شرکت را با گارانتی سازگار ارقام در بازار تبلت عرضه خواهد نمود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت هوآوی

لیست قیمت تبلت

کمپانی هوآوی به منظور عرضه و فروش جدید ترین تبلت های خود در بازار تبلت ایران، همکاری بزرگی را با شرکت سازگار ارقام به عنوان سرویس دهنده گارانتی و یکی از بهترین برند ها در حوزه خدمات پس از فروش شروع کرده است. شركت سازگار ارقام که همیشه در بازار کالا های دیجیتال جزء بهترین ها می باشد، به تازگی نمایندگی رسمی فروش تبلت های هوآوی را برعهده گرفته است. کمپانی Huawei که از مدت ها قبل به واسطه فروش اسمارت فون ها توانست در بازار موبایل ایران محبوب و مشهور شود، هم اکنون با همکاری شرکت سازگار ارقام به معرفی و عرضه تبلت های خود در ایران می پردازد.

همایش تبلت هوآوی شرکت سازگار ارقام در هتل اوین:

شرکت سازگار ارقام به همراه مدیران بخش تبلت شرکت هوآوی در حضور جمعی از رسانه ها از جمله سایت آی تی بازار در طی مراسمی در روز 29 شهرویور ماه در هتل پارسیان اوین، خبر از انعقاد قرارداد واردات و فروش تبلت شرکت هوآوی را دادند. از این پس تبلت های هوآوی با گارنتی سازگار ارقام در بازار تبلت ایران به صورت رسمی به فروش می رسد.

همایش تبلت هوآوی شرکت سازگار ارقام

در ابتدای این مراسم در مورد جایگاه تبلت های هوآوی در ایران صحبت شد و طبق گفته مدیر فروش تبلت هوآوی شرکت سازگار ارقام، در حال حاضر برند Huawei در خاورمیانه با کسب جایگاه اول پرفروش‌ ترین تبلت‌ اندرویدی بازار تبلت بوده و در میان تمام تبلت‌ های بازار جهان نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. سیاست شرکت هوآوی در زمینه فروش تبلت بر خلاف گوشی موبایل بیشتر در عرضه تبلت ‌های میان رده و رده بالا می باشد همچنین هدف اصلی این شرکت این است که بخش عمده‌ ای از بازار تبلت ایران را با همکاری سازگار ارقام از آن خود کند.

تبلت هوآوی با گارانتی سازگار ارقام

مدیران کمپانی Huawei در طی این مراسم نیز اعلام کردند، بازار کالا های دیجیتال ایران به زودی میزبان محصولات بیشتری در بخش تبلت مخصوصا تبلت های میان‌ رده و بالارده خواهد بود و قرار است تبلت‌ های سری X  هوآوی به همراه تبلت‌ هایی با صفحه نمایش 10 اینچی به زودی راهیبازار تبلتایران شوند با این وجود شرکت Huawei می تواند با فروش محصولات بیشتر با قیمت‌ مناسب و ارزان سهم بزرگی از بازار تبلت ایران را به خود اختصاص دهد.

تبلت Huawei

فروش جدیدترین تبلت هوآوی با گارانتی سازگار ارقام :

تبلت‌های هوآوی که در این همایش رونمایی شدند همگی از سری MediaPad بوده و محصولات سری M تبلت های هوآوی به عنوان گروه بالارده با پردازنده ‌های Kirin شرکت هوآوی و اسپیکرهای شرکت هارمن کاردن در سه مدل Mediapad M2 8.0، Mediapad M2 10 و MediaPad M3 8.0 همچنین تبلت های سری‌ T هوآوی نیز به عنوان محصولات پایین‌ رده در مدل ‌های Mediapad T2 8.0 Pro، Mediapad T3 10، Mediapad T3 8.0، Mediapad T2 7.0 با گارانتی سازگار ارقام در بازار تبلت ایرانبه فروش می رسند.

فروش تبلت هوآوی با گارانتی سازگار ارقام

یکی از مدیران شرکت سازگار ارقام در پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه در رابطه با قاچاق کالا گفت: خوشبختانه گوشی موبایل و تبلت یکی از مواردی هستند که دولت به راحتی و با طرح رجیستری می‌ تواند قاچاق این دسته از محصولات را کنترل کند. همچنین افزود در بازار موبایل بیش از 92 درصد از محصولات قاچاق بوده در حالی که در بازار تبلت به دلیل کمتر بودن میزان رقابت و حضور برند های فعال به صورت رسمی، میزان قاچاق در حدود 10 تا 20 درصد خواهد بود علاوه بر این، کمپانی Huawei برای جلوگیری از قاچاق کالا به سمت فروش متمرکز و عدم خرید محصولات به صورت دلاری پیشرفته است که باعث خواهد شد تبلت های هوآوی با قیمت واقعی به صورت رسمی در ایران عرضه شوند.

خرید تبلت هوآوی با گارانتی سازگار ارقام

قرعه کشی تبلت هوآوی در همایش سازگار ارقام :

در طی قرعه کشی که در این همایش برگزار شد تعدادی تبلت هوآوی سری مدیا پد نیز به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان تعلق گرفت.

تبلت هواوی سری مدیا پد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد همایش تبلت هوآوی شرکت سازگار ارقام برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. رضا

    سپتامبر 25, 2017 در 10:01 ق.ظ

    گارانتی سازگار ارقام یکی از بهترین گارانتی های موجود بازار کالاهای دیجیتال ایران خیلی خوبه که قراره تبلت های هوآوی با ابن گارانتی به فروش برسند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار