Connect with us

جدیدترین ساندبار سامسونگ سری Q با قابلیت تغییر صدا

منتشر شده

در

جدیدترین ساندبارسامسونگ سری q با قابلیت تغییر صدا به صورت خودکار

ساندبارها با داشتن قابلیت پخش صدا با کیفیت عالی، خریداران را مجذب می کنند تا در کنار خرید تلویزیون نیز آنها را خریداری نمایند، کمپانی سامسونگ الکترونیکس که فعالیت بی نظیری در تولید تلویزیون و لوازم جانبی صوت و تصویر دارد، به تازگی دو مورد از جدیدترین ساندبارهای سری Q خود را با نام های HW-Q60R و HW-Q70R رونمایی و معرفی نمود.

ساندبارسامسونگ سری q مناسب تلویزیون oled

همکاری آزمایشگاه صدای شرکت سامسونگ و برند Harman Kardon سبب شد ساندبارهای HW-Q60R و HW-Q70R به خط تولید برسند؛ از این رو این اسپیکرهای حرفه ای با داشتن قابلیت‎ های هوشمند می ‎توانند تجربه صوتی بسیار فراگیری را در اختیار شما قرار دهند.

ساندبارهای HW-Q60R و HW-Q70R سامسونگ مجهز به فناوری Adaptive Sound :

وجود فناوری Adaptive Sound در جدیدترین ساندبارهای سری Q سامسونگ سبب می شود، محتوای در حال پخش روی تلویزیون توسط ساندبار تحلیل شود سپس تنظیمات صدا به صورت خودکار متناسب با هر لحظه تغییر یابد. لازم به ذکر است ساندبارهای HW-Q60R و HW-Q70R در صورت اتصال به تلویزیون‎ های QLED مدل 2019 سامسونگ، به صورت خودکار به حالت Adaptive Sound رفته و قابلیت هوش مصنوعی آنها فعال می ‎گردد.

ساندبارسامسونگ hw-q70r

معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ نیز در خصوص تکنولوژی Adaptive Sound اعلام کرد: وجود این فناوری که سبب می شود کاربران صدا را بر اساس صحنه در حال تماشا، دریافت کنند می تواند لذت تماشای فیلم را برای بیننده دو برابر نماید. همچنین کیفیت صدای فوق‌ العاده عالی اسپیکرهای حرفه ای سری Q در کنار طراحی بسیار زیبای آنها تجربه جدیدی از استفاده ساندبار را برای کاربران به ارمغان می آورد.

ساندبارسامسونگ hw-q70r رونمایی شد

جدیدترین ساندبار سامسونگ سری Q مجهز به فناوری اختصاصی Acoustic Beam نیز شده است که با استفاده از مجموعه حفره‎ های روی بدنه، صدایی دینامیکی و پانورامایی تولید خواهد کرد؛ بدین ترتیب این قابلیت باعث می‎شود صدا به صورت کامل به تمامی نقاط خانه منتقل شود. علاوه بر این اسپیکرهای حرفه ای HW-Q60R و HW-Q70R با داشتن قابلیت اتصال بلوتوث به کاربر این فرصت را می دهد تا پس از متصل نمودن گوشی موبایل خود به آن بهترین صدای ممکن را توسط ساندبار بشنود.

جدیدترین ساندبارسامسونگ سری q

ساندبار ‎ HW-Q70Rبه فناوری Dolby Atmos و صدای 360 درجه فراگیر DTS:X که در مدل های بالارده مانند HW-N950 و HW-N850 موجود می باشد، مجهز شده است؛ بدین ترتیب کاربران می ‎توانند با خرید این مدل همان صدای کاملا فراگیر و قدرتمند ساندبارهای گران قیمت را در همه نقاط خانه تجربه کنند.

ا دیدگاه

  1. سیاوش

    می 4, 2019 در 10:55 ق.ظ

    بنظرم ساندبار ها خیلی بهتر از اسپیکرهای معمولی هستند هم جای کمتری رو می گیرند و هم کیفیت صداشون خیلی بهتر و واضح تره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار