قطعات کامپیوتر

جدیدترین فلش مموری سیلیکون پاور Mobile C50 کوچک اما همه کاره

کمپانی Silicon Power جدیدترین فلش مموری خود را ضد آب و مقاوم در برابر گردو غبار طراحی کرده است همچنین این فلش مموری Silicon Power می تواند جایگزین تمام فلش های بازار ذخیره کننده ها شود و بیشترین فروش بازار قطعات کامپیوتر را از آن خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فلش مموری سیلیکون پاور Mobile C50

لیست قیمت فلش مموری

فلش مموری هایی که از نوع USB-A بودند و قابلیت تبدیل به میکرو USB از سمت دیگر را داشتند، اختراع جدیدی به حساب نمی آیند. حتی فلش هایی بودند که قابلیت تبدیل به USB-C را نیز داشتند، این نوع فلش ها در استفاده ازگوشی موبایلهای اندرویدی کاربرد داشت، حتی چند نمونه از فلش ها نیز مجهز به پورت لایتنیگ اپل بودند. کمپانی سیلیکون پاور یکی از شرکت های فعال در عرصه تولید کننده ی حافظه های جانبی، با یک خلاقیت جدید کار را برای کاربران راحت تر از این کرد.

فلش سیلیکون پاور Mobile C50

شرکت Silicon Power فلشی طراحی کرده است که هم از نوع میکرو USB، هم USB-A و هم USB-C می باشد. جدیدترین فلش سیلیکون پاور با نام Mobile C50 شناخته شده و ممکن است با اندازه کوچک و باریکی که دارد در دید اول آسیب پذیر به نظر آید، اما سیلیکون پاور ادعا می کند که این فلش ها بسیار با دوام هستند و در برابر گرد و غبار، آب و دمای بالا مقاومند و با اطمینان بسیار بالایی طراحی شده اند.

فلش مموری سیلیکون پاور

فلش مموری سیلیکون پاور Mobile C50 دارای ضمانت نامه پنج ساله بوده و دارای قابلیت های منحصر به فردی نیز می باشد و با توجه به اعلام کمپانی Silicon Power فلش مموری Mobile C50 با ظرفیت های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت و تاریخ فروش این فلش مموری Silicon Power اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فلش مموری سیلیکون پاور برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اینکه این فلش مموری سیلیکون پاور مخصوص گوشی موبایل و ضدآب و ضدضربه هست جالبه قیمت فلش mobile c50 چند هست؟ لطفا نمایندگی های فروش سیلیکون پاور رو هم معرفی کنید

  2. فلش مموری سیلیکون پاور Mobile C50 کی وارد بازار ذخیره کننده ها میشه ؟؟؟ این فلش Silicon Power بی نظیره

  3. فلش مموری سیلیکون پاور Mobile C50 فوق العادست هم سایزش برای گوشی موبایل خوبه و هم اینکه در مقابل ضربه مقاومه، البته من این فلش مموری جدید سیلیکون پاور رو برای ضبط ماشین مناسب تر می بینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا