Connect with us

جدیدترین مادربرد گیمینگ ازراک سری Fatal گیمرها را برنده می کند

منتشر شده

در

جدیدترین مادربرد گیمینگ ازراک سری Fatal گیمرها را برنده می کند

کمپانی ازراک جزء آن دسته از شرکت هایی است که که در تولید مادربرد های پشرفته مهارت چشمگیری داشته و مین برد های حرفه ای و پرچمدار خود را بر اساس تراشه های PCH  طراحی و تولید می کند. هم اکنون این شرکت فعال بازار آی تی به تازگی مادربرد جدیدی را از سری Fatal برای گیمرها رونمایی کرده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ازراک

لیست قیمت مادربرد

مادربرد ازراک Fatal1ty X470 Gaming-ITX/ac با داشتن اندازه کوچک می تواند عملکرد حرفه ای را به گیمرها ارائه دهد، این مادربرد مخصوص بازی ازراک در فرم استاندارد Mini ITX تولید شده و از فناوری LED RGB نیز پشتیبانی می کند.

مهم ترین اسلات توسعه مادربرد ازراک Fatal1ty X470 Gaming-ITX/ac را یک شکاف PCIe 3.0 x16 تشکیل داده است که برای نصب کارت گرافیک های نسبتا سنگین نیز مقاوم سازی شده است. مادربرد X470 سری Fatal در دو اسلات حافظه خود، از رم هایی با فرکانس 3466 مگاهرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مادربرد گیمینگ ازراک

مادربردFatal1ty X470 Gaming-ITX/ac ازراک علاوه بر مجهز شدن به پورت LAN گیگابیت اینتل، دارای سامانه ارتباط بی سیم اینتل 2T2R Dual Band 802.11ac WiFi بوده و این ماژول ترکیبی، امکان استفاده از سیستم بلوتوث نسخه 5.0 را برای کاربر فراهم می کند.

مادربرد مخصوص بازی ازراک

با توجه به حضور کدک صوتی Realtek ALC1220، بخش صوتی این مادربرد ASRock به 8 کانال مجزا مجهز شده و این قسمت با فناوری های Creative Sound Blaster™ Cinema 5 کامل می شود. در بخش ذخیره سازی، افزون بر 4 رابط SATA III، یک درگاه Ultra M.2 با اتصال به باس پرسرعت PCIe Gen3 x4 در مادربرد گیمینگ ازراک Fatal1ty X470 ITX/ac به کار رفته است.

لیست قیمت مادربرد ازراک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ازراک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. عابدینی

    می 13, 2018 در 10:09 ق.ظ

    قیمت مادربرد گیمینگ ازراک سری Fatal کی اعلام میشه؟؟؟چطوری می تونیم این مین برد ASROCK رو خریداری کنیم…کاش تو خبرتون تاریخ فروش این مادربرد رو اعلام می کردین.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار