Connect with us

جدیدترین مینی پی سی اینتل مجهز به پردازنده مشترک Intel و AMD

منتشر شده

در

جدیدترین مینی پی سی اینتل مجهز به پردازنده مشترک Intel و AMD

کمپانی Intel و AMD در زمینه ساخت تراشه های مشترک، به تازگی همکاری خود را آغاز کرده اند و برخی از بنچمارک های محصولات آنها نیز منتشر شده است. هم اکنون شرکت اینتل نیز سری جدید مینی کامپیوتر یا NUC خود را با مجهز کردن به این پردازشگرها رونمایی کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی کامپیوتر اینتل

لیست قیمت مینی پی سی

مینی پی ‌سی یا همان NUC به کیس‌ های بسیار کوچکی گفته می ‌شود که سخت افزار یک کامیپوتر کامل را در خود جای داده و ابعاد آنها نیز همانند یکهارد اکسترنالاست. مینی پی ‌سی یک عبارت کلی برای توصیف چنین ابزارهایی خواهد بود، اما شرکت اینتل نامی برای این مینی پی سی ها انتخاب کرده که شامل: NUC مخفف Next Unit of Computing یا نسل بعدی واحد پردازش می باشد.

مینی پی سی اینتل

مینی پی سی های اینتل قدرتمند ترین NUC های موجود دربازار قطعات کامپیوتر هستند که هم اکنون با اسم های NUC8i7HVK و NUC8i7HNK معرفی شده اند.جدیدترین مینی کامپیوتر اینتل cNUC8i7HVK دارای پردازشگر Core i7-8809G بوده که با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و 8 مگابایت حافظه کش را به همراه دارد. لازم به ذکر است این تراشه در بخش گرافیکی نیز، دارای پردازشگر داخلی Radeon RX Vega GH خواهد بود.

مینی پی سی اینتل NUC8i7HNK

مینی پی سی اینتل cNUC8i7HNK مجهز به پردازنده Core i7-8705G و کارت گرافیک داخلی Radeon RX Vega GL بوده و جزء سری مدل های کم مصرف تولید مشترک AMD و Intel بشمار می رود که دارای توان حرارتی 65 وات می باشد.

کامپیوتر کوچک اینتل NUC8i7HNK

مینی کامپیوترهای سری NUC کمپانی اینتل دارای ابعاد 221 *142* 39 می باشند و دو رابط Thunderbolt 3 و یک رابط یو اس بی 3.1 نوع (Gen 2) C برای آنها در نظر گرفته شده است. همچنین این مینی پی سی ها می توانند به طور همزمان از 6 نمایشگر پشتیبانی کنند. بهره مند شدن به دو رابط HDMI 2.0a و DisplayPort 1.3 نیز از دیگر قابلیت های کامپیوترهای NUC اینتل محسوب می شود.

مینی کامپیوتر اینتل

با توجه به اینکه کمپانی اینتل مینی پی سی NUC8i7HVK و NUC8i7HNK را به قابلیت رندر واقعیت مجازی بهره مند ساخته، اما در بخش جلویی مینی کامپیوترها نیز یک رابط  HDMI تعبیه کرده است. هر دو مینی پی سی اینتل قادر به اجرای بازی ها و VR هستند و پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 SO-DIMM، دو عدد رابط LAN و امکان نصب دو ذخیره ساز اس اس دی M.2 PCIe از دیگر ویژگی های مینی پی سی NUC8i7HVK و NUC8i7HNK می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی پی سی اینتل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. منصوری

    فوریه 6, 2018 در 9:54 ق.ظ

    خیلی خوبه که مینی پی سی های NUC8i7HVK و NUC8i7HNK اینتل به قابلیت رندر واقعیت مجازی بهره مند شدند قیمت مینی پی سی اینتل رو لطفا اعلام کنید.

    • تین سیس

      می 25, 2019 در 6:12 ب.ظ

      بله دستگاههای فوق العاده قوی هستند که برای اولین توسط شرکت تین سیس در ایران ارائه شده است.
      http://thinsys.ir/

      قیمت حدودی : 14.000.000 میلیون تومان

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار