Connect with us

جدیدترین مینی پی سی زوتاک به بازار آی تی معرفی شد

منتشر شده

در

جدیدترین مینی پی سی زوتاک به بازار آی تی معرفی شد

کمپانی زوتاک جزء آن دسته از شرکت های معروف بازار آی تی است که در تولید مینی پی سی و سایر قطعات کامپیوتر فعالیت چشمگیری دارد؛ این شرکت در ابتدا با تولید و عرضه مینی پی سی های سری ZBOX توانست خود را به مشتریان معرفی کند. سال گذشته نیز این شرکت مینی کامپیوتر های سری ZBOX Q ،VR ،Backpack را معرفی نمود که با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی پی سی زوتاک ZBOX C

لیست قیمت مینی پی سی

هم اکنون شرکت فعال زوتاک سری جدید مینی پی سی های خود را با نام ZBOX C رونمایی کرد، این سری از مینی کامپیوترها نسبت به مدل های قبلی دارای سخت افزار جدیدتری می باشند که می توانند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.

مینی پی سی زوتاک

کمپانی زوتاک در طراحی مینی پی سی های سری ZBOX C از رنگبندی سفید و مشکی استفاده نموده است تا از نظر ظاهری نیز مورد پسند کاربران قرار بگیرد؛ همچنین سیستم خنک کننده مینی پی سیZBOX Cدارای قدرت بیشتر، حرارت و صدای کمتری می باشد.

مینی کامپیوتر زوتاک

طراحی رویمینی پی سیزوتاک ZBOX C به صورت لانه زنبوری بوده که سبب می شود جریان هوا به راحتی رد و بدل شود، این طراحی جدید نیز باعث می شود عملکرد فن خنک کننده نسبت به قبل 66 درصد بهبود یابد. لازم به ذکر است توان مصرفی خنک کننده نیز 25 وات بوده که سیستم تهویه خوبی را برای مینی پی سی ZBOX C فراهم می کند.

مینی پی سی زوتاک ZBOX C

پردازندهنسل هشتم اینتل Coffee Lake Core i7 چهار هسته ای Hyperthreading مینی پی سی ZBOX C قدرت عملکرد بالایی خواهد داشت. بنابراین نسبت به نسل قبل 20 درصد عملکرد بهتری دارند. شرکت زوتاک سعی داشته با به کارگیری پردازنده جدید و قدرتمند intel کارایی خوبی را به صاحبان مینی کامپیوتر سری ZBOX C عرضه کند.

مینی پی سی ZBOX زوتاک

از پورت های موجود در مینی پی سی ZBOX زوتاک می توان به یک پورت HDMI 2.0 ، یک پورت DisplayPort 1.2 ، گرافیک مجتمع Intel UHD 620 با قابلیت پشتیبانی از دو صفحه نمایش 4k، دو پورت USB-C، یک پورت USB-A، اسلات کارت اس دی، چهار پورت USB 3.0 و شبکه دوگانه اترنت اشاره کرد. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه و قیمت مینی پی سی ZBOX C توسط شرکت زوتاک به بازار قطعات کامپیوتر اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی پی سی زوتاک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سامان بخشی

    آگوست 13, 2018 در 10:46 ق.ظ

    من از کارت گرافیک های زوتاک استفاده کرد واقعا نسبت به قیمتشون کارایی خوبی دارند امیدوارم مینی پی سی ZBOX C با قیمت ارزون عرضه بشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار