Connect with us

جدیدترین هارد سیگیت با گارانتی سازگار ارقام در نمایشگاه آیپس

منتشر شده

در

جدیدترین هارد سیگیت با گارانتی سازگار ارقام در نمایشگاه آیپس

در طی برگزاری نمایشگاه بین المللی آیپس که در اواخر مهرماه سال 96 برگزار شد بسیاری از شرکت های فعال توانستند جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند در همین راستا شرکت محبوب سیگیت سری جدید هارد دیسک مخصوص دوربین مداربسته خود را با همکاری شرکت سازگار ارقام به نمایش گذاشت. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت هارد دوربین مداربسته

شرکت آمریکایی سیگیت به عنوان بزرگ ترین تولید کننده هارد دیسک در جهان شناخته شده است. این شرکت فعال و محبوب در سال 1979 توسط با نام شوگرت تکنولوژی تاسیس شد. شرکت سیگیت در توسعه درایوهای هارد دیسک  نقش مهمی را داشته و فعالیت خود را در این زمینه از سال 1980 آغاز نمود.

هارد درایو SkyHawk سیگیت

نمایشگاه بین المللی IPAS پلیس و امنیت :

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی با نام اختصاری IPAS در اواخر مهر ماه در مصلای امام خمینی برگزار شد. در این نمایشگاه 29 کشور در 366 غرفه در گروه های مخابرات و كامپيوتر، حمل و نقل، تسليحات و مهمات، يونيفرم و لباس، دوربین های امنیتی و … حضور پیدا کردند.

هارد دوربین مداربسته اسکای هاک

در این دوره از نمایشگاه آیپس که از 24 تا 27 مهر ماه برگزار شد شرکت سیگیت با همکاری نمایندگان شرکت سازگار ارقام در پنج غرفه جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشت.

هارد دوربین مداربسته سیگیت اسکای هاک

رونمایی هارد سیگیت اسکای هاک در نمایشگاه آیپس :

یکی از محصولات جدید شرکت Seagate که در نمایشگاه آیپس 2017 به نمایش گذاشته شد، هارد درایو SkyHawk می باشد که مخصوص سیستم های نظارت تصویری مانند دستگاه های DVR، NVR و SDVR طراحی شده است این هارد سیگیت نسبت به دیگر هارد دیسک های مشابهبازار دوربین مداربستهدارای قابلیت های جدیدتری خواهد بود.لازم به ذکر است هارد دوربین مداربسته سیگیت اسکای هاک باگارانتی سازگار ارقام به زودی به فروش خواهد رسید.

هارد سیگیت اسکای هاک

نرخ خواندن و نوشتن هارد دوربین مداربسته سیگیت اسکای هاک بسیار بالا بوده به طوری که با تعدادی از حافظه‌ های ذخیره ‌سازی اس ‌اس ‌دی یکسان می باشد با این تفاوت که حجم حافظه ‌های این هارد Seagate به ‌مراتب بالاتر از حافظه‌ های SSD است. هارد دیسک اسکای ‌هاک سری گاردین فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به بقیه سری هارد های شرکت سیگیت دارد و با پشتیبانی از ضبط تصاویر 64 دوربین به صورت همزمان، مناسب سازمان ها و اماکن بزرگ می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هارد دوربین مداربسته سیگیت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. شهاب

    اکتبر 24, 2017 در 11:37 ب.ظ

    من تخصصم نصب دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتیه جدیدا ۲ بار از هاردهای سیگیت اسکای هاک سری گاردین استفاده کردم سرعت لود نمایش تصاویر فوق العاده خوبه مطمئنم بزودی قیمت هارد اسکای هاک سیگیت مناسب تر میشه و جای هارد دیسک های پرپل سیگیت رو میگیره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار