ماشین های اداری

جدیدترین ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک معرفی شد

در راستای استقبال بی نظیر کاربران از ویدئو پروژکتور پاناسونیک سری آموزشی، این کمپانی جدیدترین تولیدات خود را با عنوان PT-LB425 راهی بازار ماشین های اداری نمود. ویدئو پروژکتورهای سری آموزشی با داشتن عملکردی کارآمد همیشه جزء پرفروش ترین مدلهای کلاسی در بازار ایران بوده اند.

جدیدترین ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک

لیست قیمت ویدیو پروژکتور

سری جدید دیتا پروژکتورهای پاناسونیک با داشتن قابلیت های جدید و حرفه ای می توانند برای کارهای آموزشی مانند هوشمند سازی کلاس ها در مدارس و دانشگاه ها و همچنین سالن های جلسات و کنفرانس شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

ویژگی ویدئو پروژکتورهای سری PT-LB425 پاناسونیک :

طبق مشخصات فنی اعلام شده طول عمر لامپ ویدئو پروژکتورهای سری PT-LB425 از 10000 ساعت به 20000 ساعت (در حالت اقتصادی) افزایش یافته و یک پورت VGA دیگر به مجموعه پورت های این دیتا پروژکتورها اضافه شده است.

پورت یو اس بی ویدئو پروژکتورهای سری PT-LB425 برای اتصال فلش مموری و در نظر گرفته شده، که از طریق اتصال فلش مموری به پروژکتور، پخش تصاویر بدون نیاز به کامپیوتر برای کاربران میسر می شود؛ علاوه بر این قابلیت نصب ماژول وایرلس برای پخش تصاویر، اسلاید های پاورپوینت و اسناد متنی نیز برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

ویژگی ویدئو پروژکتورهای سری pt-lb425 پاناسونیک

از دیگر ویژگی ویدئو پروژکتورهای سری PT-LB425 می توان به متصل شدن آنها به ماژول وایرلس در سیستم عامل های ویندوز، اندروید وios و قابلیت تنظیم نور دستگاه با روشنایی محیط (Daylight View Lite) اشاره کرد؛ البته کاهش صدای کارکرد این محصولات نسبت به مدل های قبلی تا 30db کاهش یافته، که این امر می تواند در جذب مشتری موثر واقع شود. برخی از مدل های کارآمد ویدئو پروژکتور پاناسونیک سری PT-LB425 شامل مدل های زیر می شود:

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LB305 مناسب مکان های آموزشی :

ویدئو پروژکتور PT-LB305 با شدت روشنایی 3100 انسی لومنز گزینه مناسبی برای فضاهای آموزشی کوچک خواهد بود، چرا که یک تصویر 100 اینچی را در فاصله ی حدود 3.5 متری در اختیار شما قرار می دهد. وزن این مدل برابر با 2.8 کیلوگرم اعلام شده، بدین ترتیب کاربر می تواند به راحتی آن را جا به جا نماید.

دیتا پروژکتور پاناسونیک pt-lb305 مناسب مکان های آموزشی

ویدئو پروژکتور PT-LB355 پاناسونیک دارای عملکردی حرفه ای :

مدل PT-LB355 با داشتن پورت های کاملی همچون دو ورودی VGA، یک ورودی HDMI و یک درگاه USB توانست به عنوان بهترین ویدئو پروژکتور در بین کاربران شناخته شود؛ البته کنتراست 16000:1 و رزولوشن ایده آل XGA از دیگر مشخصات فنی این پروژکتور می باشد، که سبب می شود کاربران زیادی آن را خریداری نمایند.

ویدئو پروژکتور pt-lb355 پاناسونیک دارای عملکردی حرفه ای

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-LB385 مناسب مدارس :

دیتا پروژکتورهای سری آموزشی کمپانی پاناسونیک می توانند به عنوان بهترین پروژکتورهای آموزشی در هوشمند سازی مدارس مورد استفاده قرار بگیرند؛ مدل LB385 نیز با داشتن شدت روشنایی بالا و ورودی های کامل در گروه مدل هایی قرار می گیرد، که می تواند امکانات بیشتری را در اختیار اساتید و معلمین قرار دهد.

ویدئو پروژکتورهای خانگی PT-LW335 و PT-LW375 پاناسونیک :

در سال های اخیر ویدئو پروژکتورها با داشتن عملکرد بی نظیری که در پخش تصاویر داشتند، توانستند علاوه بر مدارس، دانشگاه ها در بین کاربران خانگی نیز حضور داشته باشند، هم اکنون پروژکتورهای مدل LW335 و LW375 علاوه بر کاربردی که در آموزش و کنفرانس دارند، گزینه ایده آلی نیز برای سینما خانگی ها محسوب می شوند، و روشنایی خوب و رزولوشن HD موجود در این دو مدل باعث شده این محصولات از سایر مدل های این سری مجزا شوند. هم اکنون اگر علاقمند به تصاویر بزرگ و با کیفیت هستید می توانید یکی از این دو مدل را خریداری نمائید.

ویدئو پروژکتورهای خانگی pt-lw335 پاناسونیک

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB425 ایده آل و منحصر به فرد :

عموما فضاهای بزرگ نیاز به پروژکتورهای حرفه ای دارند تا بتوانند کیفیت خوبی را متناسب با نور و ابعاد محیط به کاربران ارائه دهند. دیتا پروژکتور LB425 با داشتن شدت روشنایی 4100 انسی لومنز همراه با رزولوشن و کنتراست قابل قبول و تعدادی از ورودی و خروجی های کارآمد به یک پروژکتور حرفه ای تبدیل شده است، که در مکان های بزرگ می تواند بهترین کارایی را برای کاربران داشته باشد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک pt-lb425 ایده آل و منحصر به فرد

هم اکنون شرکت تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی کمپانی پاناسونیک وارد کننده و گارانتی دهنده ی این ویدئو پروژکتورها در ایران است، که توانسته پاسخگوی خریداران کل کشور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های فوق می توانید به سایت شرکت تصویر گستران امید مراجعه نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا