قطعات کامپیوتر

جدیدترین کارت گرافیک پاورکالر سری RX 5500 XT مناسب گیمینگ

کارت گرافیک های جدید سری رادئون PowerColor که به تازگی در دو مدل RX 5500 XT 8 GB و RX 5500 XT 4 GB رونمایی شدند، از معماری جدید RDNA با فناوری 7 نانومتری استفاده می‌ کنند و به حافظه‌ های GDDR6 نیز بهره مند شده اند.

کارت گرافیک جدید پاورکالر سری rx 5500 xt

لیست قیمت کارت گرافیک

در واقع PowerColor یک نام تجاری کارت گرافیک تایوانی است که در سال 1997 توسط شرکت TUL Corporation در تایوان تأسیس شد، این برند محبوب قدیمی با ارائه کارت گرافیک های قدرتمند توانست نظر بسیاری از مشتریان و کاربران بازار قطعات کامپیوتر را به خود جلب کند.

ویژگی های کارت گرافیک های جدید پاور کالر:

کارت گرافیک سری RX 5500 XT پاور کالر نسبت به نسل قبل کارایی بهینه شده ای برای جلوه ‌های بصری بهتر مانند نورپردازی حجم دار، جلوه موشن بلور، عمق میدان و حافظه کش چند پله‌ای برای کاهش تاخیر و تجربه یک بازی منحصر به فرد را به بازیکنان ارائه می دهد.

گرافیک جدید پاورکالر سری rx 5500 xt معرفی شد

جدیدترین گرافیک ‌های PowerColor سری Radeon RX 5500 XT بهترین انتخاب برای بازی های رده بالا محسوب می شوند، چرا که دست یابی به فریم ریت 60 در بازی ‌های AAA با تنظیمات گرافیکی بالا و همچنین دست یابی به بیش از 90 فریم در عناوین محبوب eSports از قابلیت های کارآمد این سری خواهد بود.

تمام مدل‌ های کارت گرافیک سری رادئون RX 5500 XT به حافظه‌ های GDDR6 و Mute Fan بهره شده اند، البته به طور هوشمند فن ‌ها تا زمان نرسیدن به دمای 60 درجه فعال نخواهند شد، این قابلیت سبب می شود کاربران در حین بازی صدای فن را تا زمانی که دمای آن به 60 درجه نرسیده است، نشنوند.

برای محافظت از PCB، پردازنده گرافیکی و قطعات دیگر، کارت گرافیک مدل PowerColor Radeon RX 5500 XT 8GB به یک بک پلیت 1.5 میلیمتری بهره مند شده است، البته هر دو مدل نیز به باندل گیمینگ AMD مجهز هستند؛ که شامل ایکس باکس گیم Monster Hunter World: Iceborne Master Edition ،Pass، می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا