Connect with us

جزئیات و داستان بازی اسپایدرمن  Miles Morales

منتشر شده

در

جزئیات و داستان بازی اسپایدرمن مایلز مورالز

با توجه به اینکه تا عرضه پلی استیشن 5 زمانی باقی نمانده است، به موعد انتشار بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم که همزمان با پلی استیشن 5 خواهد بود، نزدیک می شویم. اطلاعات هیجان انگیز زیادی در مورد بازی مرد عنکبوتی و به طور اختصاصی در شماره جدید مجله گیم اینفورمر منتشر شده است. این اطلاعات شامل مصاحبه با سازندگان این بازی، جزئیات افتتاحیه بازی، آیتم های جدید در بازی مایلز مورالز و آشنایی با فضای بازی می باشد. این بازی را در دو نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می توان بازی کرد اما بازی در دو نسخه کنسول بازی تفاوت های جزئی با هم دارد.

نسخه جدید بازی اسپایدرمن برای پی اس 4 و پی اس 5

لیست قیمت بازی پلی استیشن

جزئیات داستانی بازی اسپایدر من: مایلز مورالز

داستان این بازی از این قرار است که پیتر در این بازی با مایلز در ارتباط است و نقش راهنما را برای او ایفا می کند. هرچند مایلز مورالز تنها شخصیت قابل بازی در این سری است اما داستان پیتر پارکر را هم کمی به پیش می برد. مایلز در این نسخه از بازی هفده سال سن دارد و ماجراها یک سال پس از نسخه قبلی اتفاق می افتند. این نسخه از بازی پلی استیشن قسمت مایلز مورالز اسپایدرمن، اگرچه دنباله نسخه قبل است اما با به بازی گرفتن چند شخصیت جدید، برای نسخه بعدی و زمان آینده نیز زمینه چینی می کند. در این نسخه نیز همچون نسخه قبل، نیویورک به نواحی مختلفی تقسیم شده است اما تمرکز بازی بیشتر بر روی منهتن و محله هارلم که مکان زندگی مایلز است، می باشد.

جزئیات داستان بازی اسپایدرمن مایلز مورالز

جزئیات گرافیکی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در پلی استیشن 5

در کنسول بازی سونی نسخه پلی استیشن 5 دو حالت گرافیکی برای این بازی وجود دارد: یکی حالت Performance Mode  که از رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند و دیگری نسخه ری تریسینگ که از رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. انیمیشن ها در این نسخه کیفیت بیشتری پیدا کرده اند و نسبت به نسخه اصلی بهتر شده اند. این بازی که از ویژگی های خاص دسته دوال سنس پلی استیشن 5 هم بهره می برد دارای ویژگی های جدیدی برای حالت عکاسی بازی می باشد. تریلر هایی که از این بازی منتشر شده است نشان می دهند که ارتقاء کیفیت گرافیکی و سینمایی در این بازی کاملا حقیقی و درست است.

جزئیات گرافیکی بازی اسپایدرمن مایلز مورالز برای پی اس 5

یکی از ویژگی های جذاب در این نسخه همراهی مرد عنکبوتی با یک گربه بامزه است که اسپایدر کت نام دارد و در تمامی مبارزات همراه مرد عنکبوتی خواهد بود. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تا کمتر از یک ماه دیگر و تا تاریخ 29 آبان در سراسر جهان و بر روی کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. صبا

    اکتبر 27, 2020 در 3:44 ب.ظ

    داداش من عاشق بازی مرد عنکبوتییییییی هست دوست دارم براش بخرم البته قبلش یکی باید براش پلی استیشن 5 10 میلیونی رو بخره😂😂

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار