Connect with us

جشنواره تابستانه ای تی مال با حمایت آی تی بازار

منتشر شده

در

جشنواره تابستانه ای تی مال با حمایت آی تی بازار

جشنواره تابستانی ای تی مال با همراهی آی تی بازار یکی از رویدادهای حوزه آی تی کشور می باشد که در روز شنبه مورخ 1400/8/1 به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم در مرکز کامپیوتر ایران واقع در تهران برگزار می گردد. حامی برگزاری این مراسم که با حضور اغلب بزرگان صنعت آی تی کشور برگزار می گردد سایت آی تی بازار است.

این جشنواره که با حضور مجری محبوب صدا و سیما امیر جوشقانی برگزار می شود میزبان فوتبالیست های مطرح کشور از تیم های پرسپولیس و استقلال از جمله آقایان امید علی شاه و کمال کامیابی از تیم پرسپولیس و آقایان آرش رضاوند و محمد دانشگر از تیم استقلال خواهند بود که حضور آن ها موجب شور و انگیزه بیشتر حضار گرامی پرسپولیسی و استقلالی خواهد شد و هیجان قرعه کشی را تا حد قابل توجهی افزایش خواهد داد.

مهمانان جشنواره ای تی مال و آی تی بازار

مهمانان جشنواره ای تی مال و آی تی بازار

قرعه کشی تابستانه ای تی مال

تدارکات جشنواره تابستانی ای تی مال با همت عمران سیستم مهیا شده است و این شرکت در طول تابستان نسبت به ثبت مشخصات همه مشتریان خود در قرعه کشی اقدام کرده است تا جوایز ارزنده ای تی مال را در جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و معرفی برند ای تی مال (سایت اینترنتی عمران سیستم) به قید قرعه به برندگان خوش شانس اهدا نمایید.

در این قرعه کشی ۷۰ جایزه بزرگ اعطا خواهد شد که شامل موارد ذیل می باشد:

  •  لپ تاپ ایسوس
  •  مانیتور گیمینگ ایسوس
  • تبلت لنوو

هدایای نفیس دیگر:

  • ۳۰ عدد پاور بانک
  • ۲۷ عدد فلش دیسک
  • ۵ عدد دی وی دی رایتر اکسترنال
  • ۵ عدد هارد اکسترنال
جوایز ارزنده جشنواره ای تی مال و آی تی بازار

جوایز ارزنده جشنواره ای تی مال و آی تی بازار

معرفی مجموعه آی تی بازار

آی تی بازار که سایت تخصصی در زمینه آی تی با جهت رشد و توسعه بازار آی تی و معرفی کالاهای دیجیتال به خریداران در سراسر کشور می باشد، در این زمینه نقش اساسی دارد و همواره تلاش می کند تا قیمت روز و منصفانه ترین قیمت را به علاوه  معتبر ترین فروشگاه ها را به مصرف کنندگان معرفی نماید و مهم ترین هدف آن رضایتمندی مشتریان و  دسترسی آسان به بازارکالاهای دیجیتال می باشد که زمینه ایجاد رقابت سالم بین همه فروشندگان در سراسر کشور را فراهم میکند.

یکی از بزرگترین اهداف آی تی بازار جلب رضایتمندی شایسته از مصرف کنندگان محصولات آی تی کشور می باشد و روز به روز به این هدف نزدیک تر می شود.

معرفی عمران سیستم

عمران سیستم یکی از شرکت های محبوب در حوزه آی تی می باشد که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و با گذشت زمان تیمی قوی جمع کرده است و گستره فعالیت خود را در زمینه آی تی تا حد قابل توجهی گسترش داده است.

معرفی ای تی مال

ای تی مال (ETMall.ir) در واقع فروشگاه اینترنتی عمران سیستم است که با رونق خرید و فروش اینترنتی از سال ۱۳۹۷ پا به این عرصه گذاشته و امکان خرید و فروش کالاهای دیجیتال و کالاهای حوزه آی تی را به صورت اینترنتی برای مشتریان فراهم آورده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار