Connect with us

حافظه اس اس دی اکسترنال سونی Ultra-Tough مقاوم در برابر ضربه و فشار

منتشر شده

در

حافظه اس اس دی اکسترنال سونی ultra-tough مقاوم در برابر ضربه و فشار

کمپانی سونی حافظه اس اس دی اکسترنال Ultra-Tough را به عنوان جدیدترین محصول خود به به بازار آی تی معرفی کرده است، این حافظه SSD اکسترنال Sony با مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه، آب و گردوغبار دارد می تواند رقیب سرسختی برای هارد اکسترنال های ای دیتا شود.

قیمت حافظه اس اس دی اکسترنال سونی ultra-tough

حافظه اس اس دی اکسترنال سونی Ultra-Tough برای کاربران، عکاسان و تصویربرداران ویدئویی عملکرد مناسبی خواهد داشت چرا که سرعت فوق العاده بالای آن در جابه جایی اطلاعات و تصاویر سبب می شود داده ها در کمترین زمان ممکن انتقل یابند، بدین ترتیب عکاسان می توانند با آرامش خاطر بدون نگرانی از پر شدن حافظه عکاسبرداری نمایند.

حافظه اس اس دی اکسترنال سونی Ultra-Tough مجهز به استاندارد CFexpress :

طبق گزارشات بدست آمده حافظه اس اس دی های سری Tough کمپانی سونی جز محصولاتی هستند که به استاندارد CFexpress بهره مند شده اند، از این رو نه ‌تنها در مقابل نفوذ گردوغبار و آب (IP67) مقاوم هستند؛ بلکه در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع 9 فوتی (2/74 متری) نیز مقاوم خواهند بود؛ همچنین تا 6000 کیلوگرم فشار نیرو را نیز تحمل می کنند.

علاوه بر موارد فوق پورت یو اس بی تایپ C جدیدترین حافظه SSD سری Tough سونی نیز با نداشتن درپوش محافظ در برابر نفوذ آب تا عمق 3 فوتی (0/91 متری) مقاوم خواهد بود. این سری از حافظه اس اس دی های Ultra-Tough کمپانی Sony نیز در دو مدل با نام های SL-C و SL-M در دسترس خریداران قرار می گیرند البته سرعت خواندن و نوشتن هر سری نیز متفاوت می باشد.

حافظه اس اس دی اکسترنال سونی ultra-tough در دو سری معرفی شد

سرعت خواندن و نوشتن حافظه اس اس دی اکسترنال SL-C سری Ultra-Tough سونی برابر با 540 مگابایت ‌بر ثانیه می باشد، اما حافظه SSD سری SL-M با داشتن فناوری NVMe SSD دارای سرعتی برابر با 1000 مگابیت ‌بر ثانیه خواهد بود. طبق اعلام کمپانی سونی این محصولات جدید با سرعت بسیار زیاد و قابلیت های حرفه ای که دارند برای کارهای تخصصی از جمله پردازش ویدئوها یا تصاویر 4K، کپی ‌کردن فایل ‌های اصلی روی دستگاه دیگر یا حتی ویرایش تعداد زیادی تصویر به‌ صورت همزمان می توانند نسبت به سایر هارد اکسترنال های بازار قطعات کامپیوتر عملکرد بهتری داشته باشند.

از نظر ظاهری تمام حافظه های اس اس دی اکسترنال سری Ultra-Tough سونی برای مقاوم بودن در برابر ضربه به پوشش آلومینیومی با سطح موج‌ دار مجهز شده اند و طراحی نقره‌ای و رنگ زرد آنها نیز نظر هر کاربری را جلب خواهد کرد. رمزگذاری سخت ‌افزاری (AES 256 بیتی) و نرم‌ افزار Intelligent Utility از دیگر قابلیت های موجود در این هارد اکسترنال ها می باشد و قرار است به زودی در ظرفیت ‌های 500 گیگابایتی، یک ترابایتی و 2 ترابایتی در دسترس خریداران قرار بگیرند.

ا دیدگاه

  1. سمیرا

    آوریل 11, 2019 در 10:26 ق.ظ

    رنگ این حافظه اس اس دی اکسترنال سونی عالیه و با کارایی خوبی که داره می تونه گزینه مناسبی برای خرید باشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار