قطعات کامپیوتر

حافظه رم DDR4 اپیسر سری Panther با هیت سینک متفاوت

حافظه رم DDR4 اپیسر سری Panther با هیت سینک متفاوت و جدیدی طراحی شده و این رم بر پایه پردازنده های اسکای لیک و چیپ ست های سری 100 اینتل و با قیمتی ارزان ارائه می شود. تولید انواع تجهیزات ذخیره سازی و حافظه رم به خوبی نام Apacer را در بازار های جهانی سر زبان ها قرار داده است. در ایران نیز با توجه به حضور فعال این برند و تنوع محصولات، برند اپیسر به انتخاب بسیاری از کاربران بدل گردیده است. خانواده جدید محصولات این شرکت که با نام Panther شناخته می شود، شامل ماژول های تک کاناله DDR4 با طراحی هیت سینک جدید و متفاوت می شود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

حافظه رم اپیسر DDR4 Panther

به طور معمول یافتن ماژول تک کاناله DDR4 برای راه اندازی یک سیستم ارزان قیمت بر پایه پردازنده های اسکای لیک و چیپ ست های سری 100 اینتل بسیار دشوار و محدود به چند مدل بود، اما اپیسر با درک صحیح نسبت به خواسته این دسته از کاربران، حافظه های سری Panther را به تولید می رساند.

حافظه های سری Panther در دو ظرفیت 4 و 8 گیگابایتی تولید می گردند و فرکانس های 2133، 2400 و 2666 مگاهرتز را تحت پوشش خود قرار می دهند. تایمینگ حافظه ها بر اساس ظرفیت و فرکانس در دو محدوده CL15 و CL16 قرار دارد. با توجه به پشتیبانی از پروفایل حافظه اینتل XMP 2.0 می توانید به سادگی از طریق تنظیمات بایوس به اورکلاکحافظه رمبپردازید و فرکانس 2400 مگاهرتز و بالاتر از آن را تجربه کنید. تمامی محصولات خانواده Panther با ولتاژ 1.2 ولت فعالیت می کنند که به کاهش توان مصرفی سیستم کمک خواهد کرد.

حافظه رم اپیسر DDR4 Panther

با حضور چیپ ست های با کیفیت بالا، حافظه های سری Panther علاوه بر سرعت بالای انتقال اطلاعات می تواند پایداری قابل قبولی را به کاربران در شرایط استفاده طولانی مدت از سیستم ارائه دهد. مهندسین طراح کمپانی اپیسر برای طراحی هیت سینک و رنگ بندی آن تلاش فراوانی به خرج دادند تا محصولی متفاوت با آنچه توسط سایر برندها در بازار عرضه می گردد، تولید نمایند. شیار های موجود در بالای هیت سینک اجازه تبادل جریان هوای داخل کیس به سمت چیپ ست های حافظه را خواهد داد و رنگ بندی نقره ای-طلایی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

حافظه رم اپیسر DDR4 Panther

برای ایجاد نمای متفاوت از زوایای مختلف، رنگ بندی هر قسمت از هیت سینک متفاوت در نظر گرفته شده، به گونه ای که دو سمت اصلی هیت سینک که به چیپ ست های حافظه متصل گردیدند، از رنگ بندی مشکی-زرد بهره می برد. طرح پلنگ و نام Apacer به رنگ زرد طراحی شده و رنگ پس زمینه هیت سینک نیز مشکی براق با قابلیت آینه ای است که می تواند نور پردازی داخل کیس را منعکس کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید به مدیران خوب ای تی بازار و ضمن تشکر از اخبار بسیار خوبتون .
    این حافظه رم DDR4 خیلی میتونه به گیمر ها کمک کنه و یه تغییر در دنیای گیمر هاست . همچنین رنگبندی این با هیت سینک خیلی خوبه و متفاوته .

  2. سلام دوستان.این رم با ظرفیتی که داره یکی از بهترین گذینه ها برای افرادی هست که به بازی های رایانه ای علاقه دارند به این دلیل که هر سیستمی که از این رم درش استفاده شده باشه بدون شک هم قیمت بالایی داره و هم اینکه همه ی بازی هارو به خوبی می تونه اجرا کنه.من این رم رو به همه پیشنهاد می کنم و خودم هم اگه بخوام سیستمی بخرم حتما سیستمی می خرم که از این رم در ساختش استفاده شده باشه.

  3. سلام درباره خبری که با موضوع (حافظه رم DDR4)تو سایت آی تی بازار قرار دادید بسیار استفاده کردیم ممنون از شما،و بگم که حافظه های سری پاندر در دو ظرفیت 4و8 گیگابایتی تولید می شوند،و فرکانسهای زیادی رو هم تحت پوشش خودشون قرار میدهند،هیت سینک ها هم رنگ بندی های خوبی دارند مرسی از شما بابت تصاویر بسیار خوب و جالبتون در زمینه رم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا