Connect with us

اپل حذف نویز کنسلینگ از آیفون 13 را تایید کرد

منتشر شده

در

حذف قابلیت نویز کنسلینگ از آیفون 13

پشتیبانی اپل رسما تایید کرد که گوشی های آیفون 13 فاقد قابلیت حذف نویز در تماس است. قابلیت نویز کنسلینگ در گوشی های موبایل بیش از یک دهه است که در دسترس می باشد و در همه گوشی های موبایل آیفون به کار گرفته شده بودند و حذف نویز کنسلینگ آیفون 13 از اتفاقاتی بود که کاربران را تا حد زیادی شگفت زده کرد.

نویز کنسلینگ چیست؟

قابلیت حذف نویز در تماس ها، همه صدا های اطراف شما را حذف می کند تا در حین برقراری تماس تلفنی، صدای محیط مانند صدای خیابان کاهش پیدا کند و مکالمات با کیفیت بیشتری صورت خواهند گرفت. این قابلیت در آیفون 13 زمانی که گیرنده گوشی را بر روی گوش خود نگه می دارید دیگر پشتیبانی نمی شود و نویز کنسلینگ غیر فعال می شود.

قابلیت نویز کنسلینگ هدفون

قابلیت نویز کنسلینگ هدفون

شرکت اپل توضیح بیشتری برای حذف این ویژگی از سری 13 گوشی های آیفون ارائه نداده است و راهکاری برای حل این مشکل وجود نخواهد داشت. بنابراین اگر شما آیفون 13 دارید که از قابلیت حذف نویز های اضافی پشتیبانی نمی کند و تماس های شما با کیفیت پایینی صورت می گیرد، بهتر است از دستگاه های سخت افزاری مختلف مانند ایرپادز های اپل استفاده نمایید.

راهکار برقراری تماس تلفنی با کیفیت بالا با آیفون 13

منظور از استفاده از دستگاه های سخت افزاری مختلف برای برقرار کردن مکالمه ای با کیفیت با گوشی موبایل آیفون 13، استفاده از هدفون یا هدست و هندزفری با قابلیت حذف نویز داخلی می باشد. این هدفون ها که از قابلیت حذف نویز داخلی پشتیبانی می کنند دارای انواع مختلفی می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه هر یک از آن ها اقدام نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید هدفون یا هدست با قابلیت حذف نویز کنسلینگ را خریداری نمایید که از طریق جک 3.5 میلی متری و یا بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل می شود. اما خریداری هندزفری بلوتوث می تواند انتخابی هوشمندانه تر باشد. به عنوان مثال می توانید نسبت به خریداری یک هندزفری بلوتوث اقدام نمایید. ایرپادز های اپل از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می کنند و برقراری یک تماس تلفنی با کیفیت بالا را برای شما رقم می زنند، علاوه بر این از سایز و وزن بسیار کمی برخوردار هستند که به هیچ وجه شما را خسته نخواهند کرد و در طول روز در گوش شما فیکس خواهند شد.

اتصال ایرپاد به گوشی موبایل آیفون

اتصال ایرپاد به گوشی موبایل آیفون

توضیحات اپل برای حذف قابلیت نویز کنسلینگ از آیفون 13

شرکت اپل در این مورد توضیحات بیشتری ارائه نداده است اما همه مخاطبان اپل کنجکاو هستند تا بدانند چرا اپل با وجود تولید و ساخت گوشی های موبایلی با سیستم میکروفون قدرتمند، این سری از آیفون ها را به قابلیت حذف نویز مجهز نکرده اند. در صورتی که شرکت اپل دلیل خود را برای حذف قابلیت نویز کنسلینگ در گوشی های موبایل آیفون 13 اعلام کند، ما شما را نیز در جریان خواهیم گذاشت.

حذف نویز کنسلینگ از آیفون 13

حذف نویز کنسلینگ از آیفون 13

البته این نکته قابل ذکر است که برخی از مخاطبان اپل که آیفون 13 را خریداری کرده اند اعلام کرده اند که متوجه حذف این قابلیت نشده اند و کیفیت تماس های صوتی آن ها کاهش پیدا نکرده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار