Connect with us

حضور آی تی بازار در سامانه تهران من

منتشر شده

در

آی تی بازار در تهران من

شیوع ویروس کرونا در جامعه سبب شد، خرید و فروش های اینترنتی نسبت به قبل افزایش یابند، فروشگاه ها و سایت های خدماتی آنلاین نیز در این روزهای کرونایی با ارائه دادن خدمات ویژه فروش اینترنتی و با حفظ مشتری مداری توانستند به خوبی بدرخشند.

گسترش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی در جامعه سبب شده است، گرایش مردم روز به روز به خرید اینترنتی افزایش یابد، البته ناگفته نماند راحتی و مزایای خرید اینترنتی نیز در جلب نظر مردم بسیار موثر بوده است، همچنین صرفه‌ جویی در زمان و هزینه و انتقال اطلاعات بدون محدودیت زمان این فرصت را به کسب و کارهای اینترنتی داده است، که به راحتی در فضای مجازی تبلیغ کنند و فروش خوبی را از آن خود نمایند.

خرید اینترنتی راهی آسان برای خرید

در حال حاضر روش خرید اینترنتی به یک روش مدرن تبدیل شده است، اما این روزها که ویروس کرونا رفت و آمد مردم را به بازارهای مختلف کمی سخت کرده است، گرایش خرید و فروش های اینترنتی نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است، و هر فردی با نصب کردن اپلیکیشن های مختلف در گوشی موبایل خود سعی بر این دارد اکثر کالا و یا خدمات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نماید.

  آی تی بازار در سامانه تهران من حضور یافت 

سامانه تهران من که یک سامانه جامع خدمات شهروندی است، که با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به خرید اینترنتی و دریافت خدمات غیر حضوری انواع مختلف سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی را معرفی کرده است؛ در این سامانه بیش از 70 مشاغل برتر اینترنتی حضور به عمل آورده اند تا بتوانند خدمات ویژه ای را در خصوص خرید اینترنتی در اختیار مردم قرار دهند.

سامانه تهران من

حضور سایت تخصصی آی تی بازار نیز در این سامانه سبب شده است شهروندان و خریداران تجهیزات آی تی به راحتی از قسمت خدمات کسب و پیشه سامانه تهران من، کالاهایی که مربوط به حوزه آی تی و فناوری است را از فروشگاه های موجود در ITbazar به صورت اینترنتی یا تلفنی خریداری نمایند.

آی تی بازار در سامانه تهران من

بدین ترتیب شهروندان می توانند به راحتی در سامانه تهران من به تمام سایت های فعال و برتر اینترنتی که در حوزه های مختلف همچون آی تی، فیلم و سریال، خودور و غیره فعالیت می کنند دسترسی داشته باشند، و کالای مورد نظر خود را از فروشگاه های معرفی شده به راحتی به صورت اینترنتی و مجازی خریداری نمایند.

ا دیدگاه

  1. حمیده بخشی

    می 13, 2020 در 4:26 ب.ظ

    ممنون از اطلاع رسانیتون من از سامانه تهران من استفاده می کنم ولی نمیدونستم سایت آی تی بازار تو کدوم قیمت این سامانه ست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار