گوناگون

حمایت آی تی بازار از کسبه بازار آی تی ایران

شیوع ویروس کرونا در تمامی کشورها از جمله ایران سبب شده، بسیاری از افراد در قرنطینه به سر ببرند و در نتیجه آن نیز شرکت ها، فروشگاه و مشاغل امکان فعالیت همانند گذشته را ندارند. کم شدن فعالیت اصناف مختلف همچون بازار آی تی نیز از جمله صدمات اقتصادی ناشی از این ویروس بسیار کوچک است که باعث شد محصولاتی همچون کامپیوتر، ماشین های اداری، تجهیزات شبکه و یا سایر محصولات الکترونیکی و دیجیتال این روزها فروش خوبی را برای واردکنندگان و یا فروشندگان آی تی رقم نزنند.

به دلیل بیماری COVID-19 و عدم تمایل کاربران به خرید حضوری، مردم بیش از گذشته به خرید اینترنتی روی آوردند. کاربران می توانند در سایت آی تی بازار کالای دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کرده و بیابند و سپس از بین فروشندگان هر کالا، اقدام به انتخاب بهترین قیمت یا فروشگاه مد نظرشان کنند و در نهایت، اقدام به خرید به صورت اینترنتی و غیر حضوری کنند.

دو ماه شارژ رایگان برای فروشندگان آی تی بازار

2 ماه شارژ رایگان برای فروشندگان آی تی بازار :

سایت آی تی بازار به عنوان معرفی کننده فروشندگان بازار آی تی ایران و مخصوصا سایت های با قابلیت خرید اینترنتی، تصمیم دارد که با توجه به شرایط فعلی مبارزه با کرونا و پویش در خانه بمانیم و همچنین عدم حمایت مالی کافی و پشتیبانی دولت از کارفرمایان، در راستای حمایت از کسب و کارهای حوزه آی تی و دیجیتال، مدت 2 ماه شارژ رایگان به کلیه کسب و کارهایی که اقدام به ثبت نام جدید و یا تمدید قرارداد قبلی می کنند، به عنوان هدیه در نظر بگیرد تا بتواند سهمی در کمک به مشاغل حوزه آی تی داشته باشد. لازم به ذکر است که طرح حمایت آی تی بازار از کسبه بازار آی تی ایران در مورد همه خدمات سایت آی تی بازار مانند کنترل پنل قیمت گذاری، بنر، رپورتاژ آگهی و بنر پیشنهاد ویژه اجرا می شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سایت آی تی بازار همیشه با فراهم کردن بهترین شرایط همکاری بهمون کمک کرده تو بازار آی تی فروش خوبی رو داشته باشیم سپاس فراوان از تیم آی تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا