تجهیزات شبکه

اپراتور ایرانسل برای آموزش آنلاین خدمات ویژه ای را ارائه می دهد

با شروع سال تحصیلی جدید و با توجه به شرایط پیش آمده بخاطر شیوع ویروس کرونا، ایرانسل امکاناتی را برای آموزش آنلاین به دانش آموزان ارائه می دهد. اپراتور ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران محسوب می شود با آغاز سال تحصیلی و در راستای پشتیبانی از معلمان و دانش آموزان دسترسی به آموزش آنلاین در ایران را با ایجاد امکاناتی آسان تر کرده است. از جمله این امکانات می توان به ارائه سیمکارت آموزشی، دسترسی به بسته های اینترنتی رایگان برای دسترسی به سامانه “شاد” و ارائه بسته های تخفیفی اینترنت برای موسسه های آموزشی اشاره کرد.

امکانات ویژه ایرانسل مخصوص دانش آموزان و دانشجویان و موسسات آموزشی

یکی از دغدغه های اصلی والدین و مسئولین آموزشی کشور در این روزها این است که با حضور دانش آموزان در مدارس، چه مشکلاتی پیش خواهد آمد. از موضوعات قابل بحث این است که تا چه زمانی حضور دانش آموزان در مدارس الزامی است و آیا زیرساخت های شبکه ای موجود در کشور آموزش آنلاین را با اختلال مواجه خواهد کرد یا خیر. هر چند در اکثر خانواده ها دسترسی به مودم ADSL، مودم 4G و اینترنت وجود دارد اما تعدادی از دانش آموزان و مدارس هم به اینترنت شبکه ای دسترسی ندارند و این موضوع می تواند روند آموزشی را با مشکل مواج کند. خدماتی که ایرانسل برای مدارس و موسسات آموزشی ارائه می دهد شامل موارد زیر هستند:

امکانات ویژه ایرانسل برای مراکز آموزشی

لیست قیمت تجهیزات شبکه

ارائه سیمکارت آموزشی

با دریافت این سیمکارت آموزشی والدین می توانند محدودیت هایی را برای دسترسی به وبسایت های دیگر برای دانش آموزان ایجاد کنند. با فعال کردن این سیمکارت که باید به نام یکی از والدین باشد، دسترسی به اینترنت صرفا برای وبسایت های مورد تایید داخلی صورت می گیرد و از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و کد های دستوری ارائه شده در آن، وبسایت های قابل دسترسی کاملا محدودسازی می شوند. برای دریافت آن هم باید در سایت ایرانسل ثبت نام شود.

دسترسی به سامانه شاد به صورت رایگان

از روز 16 شهریور ماه تا اطلاع ثانوی، مشترکان ایرانسل می توانند به سامانه شاد دسترسی پیدا کنند بدون اینکه به بسته دیتا نیاز پیدا کنند. اینترنت مصرفی برای دسترسی به سامانه شاد برای مشترکین ایرانسل به صورت کاملا رایگان و بدون احتساب بسته دیتا صورت می پذیرد. در هنگام استفاده از سامانه شاد باید وی پی ان غیر فعال باشد.

تخفیف ویژه برای بسته های ایننترنتی

ایرانسل علاوه بر دانش آموزان، دانشجویان و مراکز آموشی را نیز از خدمات خود بهره مند ساخته. برای استفاده از پلتفرم های آموزش آنلاین این اپراتور بسته های اینترنت با تخفیف های ویژه در اختیار آنها قرار می دهد. و به زودی این بسته ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای دریافت این خدمات متقاضیان می بایست تقاضای خود را در طی نامه ای رسمی که شامل اطلاعات کامل شامل نشانی وبسایت مرکز آموزشی، آی پی عمومی، آی پی پورت و پروتکل را به آدرس info@mtnirancell.ir ایمیل کنند یا در سایت ایرانسل در قسمت مورد نظر این اطلاعات را بارگزاری کنند.

داناپلاس و پیشنهاد ویژه ایرانسل

اپراتور ایرانسل با رائه زیرساخت آموزش آنلاین داناپلاس برگزاری کلاس های آنلاین را از طریق تجهیزات شبکه ایجاد شده در اختیار مدارس، موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار می دهد. برای دریافت این خدمات باید به وبسایت داناپلاس به نشانی plus.danaapp.ir رفته و از بسته رایگانی که به مدت یک ماه در اختیار کاربر قرار می گیرد استفاده کند. این بسته ویژه مدارس است که ایرانسل آن را در اختیار دانشگاه و موسسات آموزشی قرار می دهد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    من استاد دانشگاه امیرکبیر بودم و از اینترنت ثابت ایرانسل استفاده میکنم ولی تا کنون نمیدانستم که ایرانسل برای آموزش مجازی به مراکز آموزشی تسهیلات ویژه ای ارائه میدهد. لطفا اطلاعات در این مورد را به ایمل من ارسال نمایید
    با تشکر
    فائز

  2. ایرانسل عالیه، حداقل از رایتل و همراه اول خیلی ارزش بالا تری داره، مدام سیمکارت های رایگان میداد یه زمان، خدمات دهی هم عالیه، مودم هاشم بسیار سرعت بالا و خوبی داره، من برای برادرم سیم کارت دانش اموزی خریدم و خداروشکر نگران نیستم چون میدونم فقط سایت های داخلی رو براش باز میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا