Connect with us

خرید لوازم و ابزار تعمیرات موبایل از امگا ابزار

منتشر شده

در

خرید لوازم و ابزار تعمیرات موبایل از امگا ابزار

امروزه با افزایش قیمت گوشی ­های موبایل، امر تعمیرات تلفن­ های همراه از استقبال بسیاری برخوردار شده ­اند و شغل تعمیرات گوشی­ های موبایل به حرفه ­ای درآمد زا با درآمد نسبتا خوبی تبدیل شده است. از این رو بسیاری از افراد به آموزش تخصصی این حرفه روی آورده و وارد این بازار کار شده ­اند. در کنار این شغل، فروشگاه های افلاین و آنلاین زیادی نیز تاسیس شده اند تا ابزار و لوازم تعمیرات این افراد را تامین کنند.

یکی از این فروشگاه های اینترنتی، امگا ابزار است. در این دوره ­های آموزشی نحوه تعمیر انواع گوشی ­ها و همچنین تعویض انواع قطعات گوشی را به کمک ابزار مورد نیاز به افراد آموزش می‌دهند.

خرید مطمئن لوازم و ابزار تعمیرات موبایل

لوازم و ابزار مورد نیاز برای تعمیرات موبایل

ابزار تعمیرات موبایل عبارتند از هیتر هویه، انواع پیچ گوشتی، سپراتور، میکروسکوپ یا لوپ، آلتراسونیک­ ها، منبع­ های تغذیه، اسپاتول که در باز کردن قاب گوشی­ ها به کار گرفته می‌شود و مولتی متر که هر یک از این ابزارها از اهمیت زیادی برای انجام تعمیرات برخوردارند. به شکلی که اگر شما قصد انجام تعمیرات گوشی را داشته باشید و حتی یکی از این ابزار را نداشته باشید و جهت تهیه­ آن اقدام نکنید، هنگامی که کار خود را شروع می­ کنید به زودی جای خالی آنرا حس خواهید کرد و در انجام کار خود به مشکل بر خواهید خورد.

لوازم و ابزار تعمیرات موبایل

به خاطر اهمیت زیاد ابزارها در انجام تعمیرات گوشی موبایل، در خرید و تهیه آنها باید به نکاتی توجه داشته باشید که برخی از این نکات مهم را با هم بررسی می­کنیم. می توانید تمام این لوازم و ابزار تعمیرات گوشی موبایل را با اطمینان از اصالت کالا از امگا ابزار تهیه کنید.

نکات مورد توجه در تهیه­ ابزار تعمیرات گوشی موبایل

یکی از مسائلی که هنگام خرید ابزار تعمیرات موبایل باید به آن توجه کرد این است که ابزاری با کیفیت و اصلی را خریداری کنید تا در انجام کار خود به مشکلی بر نخورید. همچنین ابزار و وسایل تقلبی و بی کیفیت ممکن است به گوشی­ هایی که روی آن­ها کار می کنید صدمه بزند. این موضوع را در مورد همه­ ابزارهای مورد نظر باید قابل توجه قرار داد.

نکات مورد توجه در تهیه­ ابزار تعمیرات گوشی موبایل

در رابطه با خرید پیچ گوشتی ­ها باید پیچ ­های استفاده شده در انواع مدل گوشی­ های موبایل را بشناسید و بعد پک کاملی از پیچ گوشتی را خریداری کنید که تمام مدل­ ها با سری­ های مختلف برای باز کردن پیچ­ های مختلف را در اختیار داشته باشید. ناگفته نماند پک ­هایی از پیچ گوشتی ­ها در بازار وجود دارند که دارای یکدسته و سری­ های مختلف است.

این موضوع صحیح است که خرید این پک ­ها جمع و جورتر و حتی مقرون یه صرفه تر است اما اکثر تعمیرکارانی که رو به خرید این مدل پیچ گوشتی ­ها آوردند، از گم شدن زود هنگام سری ­های کوچک که نگهداری از آنها کمی مشکل است و ناقص شدن پک خریداری شده بعد از گم شدن آنها نارضایتی دارند.

هیتر و هویه

یکی دیگر از مهم ­ترین ابزار­ها در تعمیرات گوشی موبایل هیتر و هویه است. هیتر­ های هویه در انواع مختلف در بازار یافت می ­شوند. از هیترهای هویه در لحیم کاری ­ها و همچنین در نصب و جدا سازی قطعات گوشی ­های موبایل استفاده می­شود، بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. هیتر هویه مانند یک سشوار با قابلیت تنظیم حرارت هوای خروجی است که جدا از بحث لحیم کاری ­ها، در انجام نظافت و تمیز کردن قطعات گوشی موبایل با استفاده از آن، گوشی­ های نظافت شده را خشک می کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید. این ابزار در امگا ابزار ارائه می شود.

هیتر و هویه برای تعمیر دستگاه های موبایل

لوپ و میکروسکوپ

لوپ یا میکروسکوپ هم می ‌توان از اصلی ‌ترین ابزار در تعمیرات گوشی موبایل نام برد. همانطور که می دانید گوشی ­های موبایل از قطعات ریز که تشکیل شده که برای انجام فعالیتی چنین تخصصی به داشتن نقطه­ دید و توجه بهتر و بیشتری از چشمانمان نیازمندیم. لوپ تعمیرات موبایل برای ما این شرایط را فراهم کرده. در تهیه­ لوپ یا تلسکوپ باید به میزان توانایی آن در بزرگنمایی توجه داشت. همچنین لوپ­ های تعمیرات موبایل از فضاهای کار با اندازه ­های متفاوتی برخوردارند.

لوپ و میکروسکوپ برای تعمیر دستگاه های موبایل

آلتراسونیک

با توجه به نیاز خود سعی کنید لوپی را انتخاب کنید که فضای کافی و مورد نظر شما را برای انجام فعالیت تعمیرات، در اختیار شما قرار دهد تا هنگام کار با مشکل اندک بودن فضای کار خود مواجه نشوید. اگر فقط قصد انجام تعمیرات را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از لوپ ­های دیجیتال استفاده نکنید. زیرا این لوپ ­ها با اتصال به مانیتور­ها یا سیستم ­ها موارد مناسبی جهت استفاده در مباحث آموزشی هستند و معمولا در مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

آلتراسونیک برای تعمیر دستگاه های موبایل

ابزار و لوازم تعمیرات موبایل را از امگا ابزار بخرید

برای مشاهده انواع مدل­ها از برندهای برتر تولید کننده ابزار تعمیرات موبایل به وب سایت امگا ابزار omegaabzar.com مراجعه کنید و ابزار مورد نظر خود را با ضمانت و با خیال راحت خریداری کنید. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تمام ابزارهای مورد نظر شما را حتی با ضمانت بازگشت وجه در اختیار شما قرار می دهد.

فروشگاه امگا ابزار لوازم و ابزار تعمیرات موبایل

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار فعالیت گسترده ای در حوزه فروش ابزار تعمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. پویا شقاقی

    ژانویه 24, 2021 در 11:30 ق.ظ

    ممنونم از آموزش خوبتون، من چند ماهه پیش برای تعمیر اسکرین گوشیم رفتم یه مغازه تو پاساژ موبایل ایراینان اما به شدت غیرمسئول بودند و کلا گوشیمو میذاشتم زمین کار نمیکرد و حتی تو دست هم یه سری قسمتاس ضربه میزدی نمیخورد، خودم خیلی دوست دارم کار با هیتر و هویه و
    آلتراسونیک و لوپ رو یاد بگیرم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار