کنسول بازی

خرید پلی استیشن PS5 سونی از بازار کنسول بازی به زودی

پس از مدت ها چشم انتظاری بالاخره پلی استیشن PS5 در روزهای آینده راهی بازار کنسول بازی خواهد شد، و با کارایی بی نظیری خود، می خواهد گیمرها را شگفت زده کند؛ البته کمپانی سونی همیشه با عرضه محصولات حرفه ای از جمله کنسول بازی های قدرتمند توانسته فروش خوبی را نسبت به سایر شرکت ها در بازار آی تی از آن خود کند.

پلی استیشن ps5 معرفی شد

لیست قیمت کنسول بازی

هم اکنون خبرهای زیادی از جدیدترین کنسول بازی سونی PS5 منتشر شده است، که نشان می دهند این کنسول بازی Sony می تواند از نظر ظاهری و کارایی نسبت به محصولات قبلی همچون PS4 Slim و PS4 Pro عملکرد بی نظیری برای گیمرها به همراه داشته باشد.

ویژگی پلی استیشن ps5 سونی

جیم رایان به عنوان مدیرعامل پلی ‌استیشن، در سخنرانی CES گفت: ویژگی های زیادی برای اشتراک گذاشتن در مورد پلی استیشن PS5 در ماههای آینده وجود دارد، که ما بی صبرانه منتظر هستیم تا جزئیات این محصول جدید را با شما به اشتراک بگذاریم؛ چرا که قابلیت های منحصر به فرد PS5 به صورتی است، که می تواند لحظات بسیار هیجان انگیزی را در حین بازی برای شما به ارمغان بیاورد.

بازی های مخصوص پلی استیشن PS5 سونی :

کمپانی Sony پلی استیشن 5 را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند از بازی های PS4 پشتیبانی کند، بدین ترتیب بازی های پلی استیشن 4 با وجود حافظه های اس اس دی در PS5 زمان بارگذاری بسیار پایین تری خواهند داشت، به طوری که بازی Spider-Man در کمتر از یک ثانیه بر روی PS5 اجرا و لود خواهد داشت.

بازی godfall برای پلی استیشن ps5 سونی

بازی پلی استیشن

در حال حاضر، تنها بازی که به طور اختصاصی برای پلی استیشن 5 سونی تایید شده است، بازی Godfall است که به صورت یک بازی اکشن نقش آفرینی می کند و توسط استودیو گیرباکس ساخته شده است. این بازی احتمالا همزمان با عرضه PS5 در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

رونمایی پلی استیشن ps5 سونی

طبق خبرهای منتشر شده پلی استیشن 5 سونی به یک پردازنده نسل سوم سری سی پی یو رایزن ای ام دی مجهز شده است، که دارای هشت هسته پرازشی 7 نانومتری Zen 2 می باشد، علاوه بر این کنسول بازی PS5 از رزولوشن 8K پشتیبانی خواهد کرد، اما اجرای بازی ها با رزولوشن 8K به تلویزیون یا نمایشگر شما بستگی خواهد داشت.

شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی سونی قصد دارد، در ماه فوریه در طی یک رویداد PS5 را رونمایی کند نیز وجود دارد، ولی تاکنون این خبر تأیید نشده است؛ همچنین کمپانی سونی هنوز قیمت پلی استیشن PS5 را به طور رسمی تایید نکرده ولی با توجه به خبرهای فاش شده، در هنگام راه اندازی PS5 در آمریکای شمالی قیمتی برابر با 499 دلار خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا