گوناگون

دانلود ویدیو از یوتیوب

با جستجو در یوتیوب به برخی از ویدئوها برمی خورید که دوست دارید آن را چندین بار تماشا کنید و می خواهید آن ویدئو را دانلود کنید و در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید اما دانلود مستقیم از طریق یوتیوب امکان پذیر نمی باشد. یکی از معایب یوتیوب که می توان به آن اشاره کرد نبود گزینه دانلود است که در این پلتفرم وجود ندارد و دلیل نبود این گزینه رعایت حقوق نشر ویدئو می باشد، با این حال برخی از کاربران می خواهند فیلم، موزیک یا کلیپ آموزشی دانلود کنند که روش های مختلفی برای دانلود و ذخیره ویدئو وجود دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

روش های مختلف دانلود از یوتیوب

دو روش برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد که می توانید برای دانلود ویدئوهایتان استفاده کنید. استفاده از سایت های آنلاین و رایگان یکی از روش دانلود ویدئو از یوتیوب می باشد که این روش یک عیب دارد که بیشتر سرویس های آنلاین ویدئو تا کیفیت 720 ارائه می دهند و امکان دارد هنگام دانلود ویدئو اینترنت شما قطع شود و دانلود شما از اول بیاید و مجدد باید مراحل بارگذاری را انجام دهید. روش دیگر برای دانلود ویدئو از یویتوب استفاده از نرم افزارها می باشد که با نصب آن برروی گوشی موبایلتان مراحل دانلود را انجام دهید اگر اینترنت شما قطع شود دانلود ویدئو شما متوقف می شود که بعد از اتصال مجدد ادامه دانلود را انجام می دهید و این یکی از مزایای استفاده از این نرم افزارها می باشد.

روش های مختلف دانلود از یوتیوب
روش های مختلف دانلود از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب با وب سایت

برای دانلود ویدئو از طریق سرویس های آنلاین می توان از سایت هایی که این ویژگی را ارائه می دهند استفاد کنید. سایت های بسیاری هستند که این سرویس را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن ویدئوی مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت ytb.rip

سایت ytb.rip سرویس دانلود ویدئو از یوتیوب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید آدرس ویدئوی خودتان را از یوتیوب کپی کنید و در کادر موجود در سایت جایگذاری کنید و دکمه Start را انتخاب کنید تا ویدئوی شما به فرمت MP4 تبدیل شود و ویدئوی مورد نظر خودتان را دانلود کنید همچنین می توانید از طریق این سایت فایل MP3 ویدئوی آپلود شده را دانلود کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت ytb.rip
دانلود ویدیو یوتیوب از سایت ytb.rip

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت y2mate.is

یکی دیگر از سایت های رایگانی که می توانید با استفاده از آن ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید سایت y2mate.is می باشد. این سایت از فرمت های AVI، WMV، 3GP، WEBM، FLV، MP3 و MP4 پشتیبانی می کند و تمام امکانات y2mate.is رایگان است.

برخی از ویژگی های سایت y2mate.is:

  • تبدیل ویدئوهای یوتیوب به فرمت های MP4 و MP3
  • دانلود نامحدود
  • سازگار با انواع مرورگرها
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل

کار با این وب سایت بسیار ساده است. تنها باید آدرس ویدئوی یوتیوب را کپی کرده و در کادر جستجو جایگزاری کنید و در انتها دکمه Start را انتخاب می کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت y2mate.is
دانلود ویدیو یوتیوب از سایت y2mate.is

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت vidiget.com

سایت vidiget.com یکی از قدرتمندترین سایت های دانلود ویدئو می باشد که علاوه بر دانلود ویدئو از یوتیوب می توانید ویدئوهایی از اینستاگرام، فیس بوک و توییتر را نیز دانلود کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از سایت vidiget.com
دانلود ویدیو یوتیوب از سایت vidiget.com

نرم افزار دانلود ویدئو از یوتیوب

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که بیشتر با گوشی موبایل فعالیت می کنید و ترجیح می دهید برای دانلود ویدئو از یوتیوب از نرم افزار استفاده کنید. برای بیشتر نرم افزارهای موجود یا باید اشتراک خریداری کنید و یا با برخی از محدودیت ها مواجه خواهید شد در بین نرم افزارهای پولی، نرم افزارهای رایگانی نیز موجود است که می توانید از هر یک آن ها استفاده کنید و ویدوهایتان را به راحتی دانلود کنید.

دانلود ویدیو یوتیوب از نرم افزار Snaptube

اسنپ تیوب یکی از نرم افزارهای بسیاری محبوب دانلود ویدئو می باشد که برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد و طبق آخرین آمار این شرکت تاکنون بیش از 180 میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند. شما می توانید نسخه اندروید این نرم افزار را از سایت Snaptube دانلود کنید و برروی گوشی موبایلتان نصب کنید. (نکته: برای کا ر با نرم افزار Snaptube حتما نرم افزار تغییر IP را روشن کنید.)

دانلود ویدیو یوتیوب با نرم افزار Snaptube
دانلود ویدیو یوتیوب با نرم افزار Snaptube

برخی از ویژگی های مهم نرم افزار Snaptube:

  • دانلود ویدئو با کیفیت های 720p، 1080p، HD، 2k HD، 4k HD
  • پشتیبانی از فرمت MP3
  • دانلود ویدئو از دیگر پلتفرم هایی مانند: اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، تیک تاک و بیش از 40 پلتفرم دیگر

بعد از نصب این نرم افزار وارد محیط برنامه می شوید. از بخش بالا قسمت For You میان پلتفرم ها یوتیوب را انتخاب کنید.

ویژگی های مهم نرم افزار Snaptube
ویژگی های مهم نرم افزار Snaptube

همچنین می توانید وارد اکانت کاربری خودتان در یوتیوب شوید تا به ویدئوهای مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید و یا از قسمت جستجو ویدئو مورد نظرتان را پیدا کنید. ویدئو را انتخاب کنید، بعد از باز شدن ویدئو گزینه Download را انتخاب کنید.

انتخاب فرمت ویدیو در Snaptube
انتخاب فرمت ویدیو در Snaptube

در انتها فرمت و کیفیت مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا ویدئویتان دانلود شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا