گجتلپ تاپ

در رویداد IFA 2020 چه محصولاتی معرفی شدند؟

در مراسم IFA  امسال که به صورت مجازی برگزار شد محصولات متنوعی از برندهای معروف معرفی شدند. برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود تا علاقمندان به حوزه فناوری و تکنولوژی با محصولات روز هر برند آشنا شوند و این می توان کمکی به آنها در جهت گرفتن یک تصمیم برای خرید آن محصول باشد. بسیاری رویداد IFA را که هر ساله در برلین برگزار می شود یکی از مهمترین رویداد ها در عرصه فناوری می دانند، اما امسال این رویداد همچون دیگر اتفاقات با تفاوت قابل ملاحظه ای صورت گرفت. برای اولین بار این رویداد به صورت آنلاین برگزار شد و عده کمی هم که به صورت حضوری در این مراسم حضور پیدا کردند با رعایت کامل موازین بهداشتی دور هم جمع شدند.

معرفی گجت های جدید در ifa 2020

لیست قیمت گجت

محصولات رونمایی شده در رویداد IFA 2020

در رویداد امسال برخلاف این که شایعه شده بود سامسونگ حضور نخواهد داشت اما محصولاتی از این برند در کنار ال جی، لنوو، ایسوس و اِنویدیا معرفی شدند. در این میان چند محصول جدید از برندهایی کمتر شناخته شده نیز به کاربران و فعالان عرصه تکنولوژی معرفی شدند. از بهترین گجت هایی که در این رویداد به رونمایی از آنها پرداخته شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2

بی شک علاقمندان گوشی سامسونگ از گوشی تاشو این شرکت نیز طرفداری خواهند کرد هرچند هنوز معایب این گوشی ها اثبات نشده است. بعد از عرضه گوشی گلکسی زد فولد، در این رویداد مدل دیگر گوشی تاشوی سامسونگ با نام Galaxy Z Fold 2 معرفی شد. این گوشی موبایل که از یکی از قدرتمندترین تراشه های حال حاضر دنیا یعنی تراشه اسنپدراگون 865 پلاس بهره می برد دارای نمایشگر تاشویی می باشد که با توجه به خصوصیات فنی آن بعید است این نمایشگر زود از رده خارج شود.

گوشی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

لپ تاپ  لنوو Legion Slim 7

این لپ تاپ لنوو که رسما یک لپ تاپ گیمینگ محسوب می شود به غولی در بین لپ تاپ های حال حاضر بدل شده است. هم در ظرافت در نظر گرفته در طراحی ظاهری آن، هم در سبکی محصول و هم در مشخصات فنی. پردازنده اینتل این لپ تاپ Core i9 بوده و با بهره گیری از 2 ترابایت حافظه داخلی یکی از بهترین گجت های موجود در دنیا در عرصه گیمینگ است و به نظر می رسد بازی وجود ندارد که نشود با این لپ تاپ انجام داد.

لپ تاپ لنوو لجیون اسلیم 7

پرژکتور لیزری Samsung LSP9T

بزرگترین نمایشگر موجود در دنیا در حال حاضر در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد که از تکنولوژی کاملا جدیدی بهره میگیرد. مهمترین عنصر به کار رفته در این نمایشگر پرژکتور لیزری است که موجب ایجاد یک توهم بینایی گسترده و در نتیجه تصویر منحصر به فردی می شود که می تواند هم در عرصه سرگرمی و هم تبلیغات تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این ویدئو پرژکتور از نوع لیزری بوده و  قابلیت پخش فیلم با کیفیت 4K و بر روی دیوار و پرده نمایشگر دارد.

ویدئو پرژکتور لیزری 4k سامسونگ

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 5G

این لپ تاپ سامسونگ یکی از بهترین مدل های لپ تاپ تبدیل شونده محسوب می شود. این لپ تاپ که قابلیت تا شدن و تبدیل شدن به اندازه یک تبلت را دارد، دارای قلم اس پن بوده و میتوان از راه دور فرمان هایی را توسط قلم به آن داد. از بزرگترین ویژگی های این لپ تاپ پشتیبانی از اینترنت نسل 5 می باشد و به عنوان اولین لپ تاپی که از اینترنت 5 جی استفاده می کند شناخته می شود.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس سامسونگ مجهز به اینترنت 5 جی

در این رویداد آنلاین محصولات دیگری نیز معرفی شدند که از جمله آنها می توان به موس گیمینگ ریزر ناگا پرو، لپ تاپ ذن بوک فیلیپ اس ایسوس که دارای نازک ترین نمایشگر اولد می باشد و همچنین کارت گرافیک جدید و قدرتمند انویدیا اشاره کرد. اعلام شده سال آینده این رویداد در تاریخ 3 تا 7 سپتامبر برگزار شود ولی امیدواریم فقط به صورت آنلاین برگزار نشود و بازدید کنندگان بتوانند به صورت حضوری در این رویداد حاضر شوند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا با وجود پرژکتور لیزری Samsung LSP9T دیگه نیازی به تلویزیون نیست، بنظرم کمپانی های تلوزیزون سازی بهتره بجای ساخت تی وی روی ساخت این محصولتمرکز کنن چون جایگزین خیلی خوبی برای تی ویه و کیفیتشم که روز به روز داره بالا تر میره ، من ترجیحم به اینه نسبت به تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا