Connect with us

در مورد گلکسی اس 21 سامسونگ بیشتر بدانیم

منتشر شده

در

هرچه در مورد گلکسی اس 21 سامسونگ باید بدانیم

هرچند به تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S21 نزدیک تر می شویم اما هنوز نام این گوشی با قطعیت اعلام نشده است. در ابتدا سامسونگ این گوشی خود را اس 21 نامید اما بعدها شایعاتی بوجود آمد مبنی بر اینکه نام این پرچمدار سامسونگ گلکسی S30 خواهد بود. گوشی جدید سامسونگ در سه مدل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به دست طرفداران محصولات سامسونگ خواهد رسید. با توجه به اینکه در حال حاضر گوشی های سری نوت و سری اس سامسونگ از پرچمداران این شرکت محسوب می شوند اما سال آینده مدل های جدید سامسونگ به بازار خواهند آمد که به عنوان پرچمداران جدید سامسونگ شناخته خواهند شد. از جمله گوشی های سامسونگ سری Z.

گلکسی اس 21 سامسونگ در سه مدل اس 21 اس 21 پلاس و اس 21 اولترا عرضه می شود

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

مشخصات ظاهری Galaxy S21

هر چند از لحاظ ابعاد این گوشی تفاوت چندانی با مدل های پرچمدار دیگر سامسونگ ندارد، اما تا حدی در جزئیات، متفاوت از دیگر مدل ها خواهد بود. حفره نمایشگر گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس 21 در میان بخش فوقانی بر روی صفحه نمایش تعبیه شده است و ماژول دوربین نیز در سمت چپ بالای پنل پشتی قرار دارد. ظاهر زیبای این گوشی با یک نمایشگر امولد با نرخ نرخ رفرش 12 هرتز و بدنه شیشه ای و تنه فلزی آن تکمیل می شود. احتمال می رود دوربین سلفی زیرنمایشگر را در این گوشی سامسونگ شاهد باشیم هرچند هنوز قطعیت آن مشخص نیست. ولی اینکه دوربین سلفی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است مسجل شده است.

مشخصات ظاهری گلکسی اس 21 سامسونگ

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 21

همچنان که در مدل های دیگر سامسونگ شاهد بودیم ماژول دوربین پشتی نیز طراحی مربع شکلی خواهد داشت. همچنین شایعاتی در مورد دوربین 150 مگاپیکسلی این گوشی موبایل منتشر شد که بعید به نظر می رسد حقیقت داشته باشد. اما دوربین اصلی قطعا در کنار یک دوربین تله فوتو و دوربین واید و اولترا واید به کار خواهد رفت. در مورد تراشه به کار رفته و قلب تپنده این گوشی سامسونگ نیز باید گفت مدل هایی که در آمریکا و چند کشور محدود دیگر عرضه می شوند از اسنپدراگون 875 پشتیبانی می کنند اما در دیگر کشورها این گوشی با تراشه اگزینوس عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری در گلکسی S21 مدل اولترا 5000 میلی آمپر و مدل پلاس 4800 میلی آمپر خواهد بود که با توجه به ابعاد نمایشگر منطقی به نظر می رسد. احتمال اینکه Galaxy S21 با قلم S Pen عرضه شود هم وجود دارد.

مشخصات فنی گلکسی اس 21 سامسونگ

هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر جهان تمام صنایع از جمله گوشی هوشمند نیز دچار مشکلات فراوانی شده اند اما پیش بینی می شود سامسونگ این گوشی را در موعد مقرری که از پیش اعلام کرده یعنی ماه فوریه 2021 معرفی خواهد کرد. همچنین اعلام شده است که تفاوت زیادی از لحاظ قیمت در این مدل با مدل های قبلی وجود نخواهد داشت.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهرسا

    اکتبر 28, 2020 در 4:27 ب.ظ

    کلا شما هر چی از سری اس بخرین ضرر نمی کنید، دوربین عالی، کیفیت عالی تر، خیلی هم خوش دست و سبکه و شیکه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار