Connect with us

دستبند هوشمند آنر بند 5 مجهز به جدیدترین سنسورهای سلامتی

منتشر شده

در

دستبند هوشمند آنر بند 5 مجهز به جدیدترین سنسورهای سلامتی

دستبند هوشمند های بازار گجت با کارایی مشابه ساعت هوشمند، نظر اکثر خریداران را به خود جلب کرده اند، چرا که قیمت مناسب و ارزان آنها سبب می شود فروش خوبی را در بازار داشته باشند. دستبند هوشمند های آنر با مجهز شدن به جدیدترین سنسورهای سلامتی می توانند اطلاعات دقیقی از سلامتی شما را به نمایش بگذارند.

دستبند هوشمند آنر بند 4 محصول حرفه ای سال گذشته شرکت Honor بود که پس از رونمایی و عرضه به بازار فروش خوبی از آن خود نمود، اکنون طبق تصاویر منتشر شده توسط مدیر عامل شرکت آنر نسخه جدید این مچ بند سلامتی با نام Honor Band 5 قرار است به زودی راهی بازار گجت شود.

عکس دستبند هوشمند آنر بند 5

لیست قیمت دستبند هوشمند

مشخصات فنی منتشر شده دستبند هوشمند آنر بند 5 نشان می دهد این محصول می تواند سلامتی فرد را به خوبی کنترل کند و حتی از نظر سرگیجه نیز او را بررسی نماید؛ البته نظارت بر کنترل میزان خواب هم از ویژگی های این مچ بند سلامتی می باشد، در واقع هدف کمپانی آنر از تولید این محصول ارائه قابلیت های خوب و جدید با هزینه کم به علاقمدان و طرفداران خود خواهد بود.

دستبند هوشمند آنر بند 5 رقیب جدیدترین مچ بند سلامتی شیائومی:

مچ بند آنر بند 4 اولین دستبند هوشمند سلامتی شرکت آنر است که دارای نمایشگر OLED رنگی می باشد؛ اکنون آنر بند 5 علاوه بر داشتن صفحه نمایش رنگی به جدیدترین قابلیت های روز نیز بهره مند شده است و با قیمت مناسبی که دارد می تواند رقیب جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی یعنی می بند 4 محسوب شود.

دستبند هوشمند آنر بند 5 معرفی شد

تصاویری که مدیریت برند آنر، ژائو مینگ منتشر کرده است، اولین تصاویر واقعی آنر بند 5 می باشد که به وضوح می توان از نظر ظاهری این محصول را مورد بررسی قرار داد، از این رو از نظر طراحی ظاهری Honor Band 5 تقریبا شبیه به نسخه قبلی بوده و تنها تفاوت آنها مربوط به بخش سخت افزار خواهد بود؛ البته دکمه‌ گرد روی نمایشگر می تواند عملکرد راحت تری را در اختیار کاربر قرار دهد.

قیمت دستبند هوشمند آنر بند 5

دستبند سلامتی آنر بند 5 همانند سایر مچ بند های بازار گجت دارای قابلیت نمایش ضربان قلب بوده ولی علاوه بر این به ویژگی های جدیدی همچون بررسی سطح اکسیژن خون، شناسایی خستگی و اضطراب و …  بهره مند می باشد. متاسفانه هنوز تاریخ فروش آنر بند 5 توسط شرکت سازنده اعلام نشده است، ولی این طور که به نظر می رسد کمپانی آنر تصمیم دارد دستبند هوشمند Honor Band 5 را در 1 مرداد، در کنار رونمایی گوشی موبایل آنر 9 ایکس معرفی و عرضه نماید.

ا دیدگاه

  1. مرجان

    جولای 9, 2019 در 11:10 ق.ظ

    قابلیت قدم شمار دستبند هوشمندها عالیه چون انگیزه ادمو واسه پیاده روی دو برابر می کنه من از دستبند هوشمند شیائومی استفاده می کنم نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار