راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

دستبند هوشمند هوآوی تاک بند B5 با قابلیت تبدیل به ایرفون

کمپانی هوآوی پس از معرفی گوشی موبایل نوا 3 یکی دیگر از محصولات جدید خود را معرفی نمود،دستبند هوشمند تاک بند بی 5 با قابلیت های زیادی که دارد می تواند کارایی همانند ساعت هوشمند و یا ایرفون بلوتوث را برای کاربران داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دستبند هوشمند هوآوی تاک بند بی 5

لیست قیمت دستبند هوشمند

صفحه نمایش دستبند هوشمند تاک بند بی 5 هوآوی 1.13 اینچ از نوع امولد با روزلوشن 300 در 160 پیکسل است، و ابعاد آن نیز 58.2 در 23.3 با قطر 12.9 میلیمتر می باشد، اما وزن خود گجت بدون بند برابر 40 گرم خواهد بود بنابراین کاربر می تواند به راحتی از آن به عنوان ایرفون نیز استفاده کند.

دستبند هوشمند هوآوی

طبق اعلام کمپانی هوآوی مچ بند سلامتی TalkBand B5 یک ردیاب کامل سلامتی است که می تواند وضع سلامتی فرد را کنترل کند، به همین منظور این مچ بند را به قابلیت TruSleep 2.0 مجهز کرده است، که وضعیت خواب کاربر را بررسی می کند همچنین فناوری Huawei TruSeen 2.0 نیز پایش 24 ساعته ضربان قلب کاربر را بر عهده دارد تا تحلیل با دقت بالایی انجام شود، فناوری TruRelax تحلیل تغییرات ضربان قلب کاربر را به همراه وضعیت استرس نشان می دهد. قدم شمار و سیستم محاسبه کالری و مسافت نیز در این دستبند سلامتی موجود می باشد.

مچ بند سلامتی TalkBand B5

چیپست 3 هسته ای موجود در دستبند هوشمند هوآوی تاک بند بی 5 نیز سبب خواهد شد صدا با کیفیت بالایی به کاربر ارائه شود؛ علاوه بر این دو میکروفون نیز در دستبند سلامتی تعبیه شده است که امکان کاهش نویز را فراهم می کند. مچ بند سلامتی TalkBand B5 با داشتن گواهینامه استاندارد IP67 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

دستبند سلامتی هوآوی

دستبند هوشمند هوآوی تاک بند بی 5 با تمام گوشی موبایل های دارای سیستم عامل اندروید 4.4 یا بالاتر سازگار خواهد بود و به بلوتوث 4.2 نیز بهره مند شده است، باتری 108 میلی آمپر ساعت نیز وظیفه شارژ رسانی به این گجت را دارد.

دستبند سلامتی تاک بند بی 5 هوآوی

قیمت دستبند هوشمند تاک بند بی 5 هنوز توسط کمپانی هوآوی اعلام نشده اما قرار است در دو مدل سپورت و بیزینس در رنگ های مکشی، قهوه ای و خاکستری در 18 جولای (27 تیر ماه) راهی بازار گجت شود. همچنین بند های 18 میلیمتری از جنس سیلیکون، چرم و فولاد ضد زنگ برای این مچ بند سلامتی عرضه شده است که می توانید آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دستبند هوشمند هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دستبند هوشمند هوآوی تاک بند بی 5 از نظر ظاهری نسبت به مچ بند های سلامتی بازار گجت خیلی زیبا و منحصر به فرد امیدوارم این محصول هوآوی هم راهی بازار های ایران هم بشه لااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا