Connect with us

دسته بازی ریزر Wolverine Ultimate بهترین گیم پد برای کنسول بازی Xbox One

منتشر شده

در

دسته بازی ریزر Wolverine Ultimate بهترین گیم پد برای کنسول بازی Xbox One

کنترلر ریزرWolverine Ultimate مناسب کنسول بازی ایکس باکس وان بوده و به گونه ای طراحی شده است که گیمرها می توانند به راحتی هدست یا هدفون خود را به این دسته بازی متصل کنند همچنین گیم پد Wolverine Ultimate به زودی با قیمت اعلام شده بهلیست قیمت دسته بازی های ریزرافزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کنترلر ریزر Wolverine Ultimate

لیست قیمت گیم پد

شرکت ریزر که برندی شناخته شده در زمینه گیمینگ می باشد به تازگی جدید ترین دسته بازی خود را با نام Wolverine Ultimate و همزمان با نمایشگاه Gamescom2017 معرفی کرد. گیم پد Razer Wolverine Ultimate برای Xbox One و کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب گیمر های حرفه ای می باشد.

دسته بازی ریزر Wolverine Ultimate

یکی از قابلیت های این دسته بازی ریزر، مجهز بودن به فناوری  Razer Chroma بوده که می تواند تا 16.8 میلیون رنگ متفاوت را نمایش دهد همچنین توسعه دهندگان کنسول بازی ایکس باکس وان می توانند از ابزاری استفاده کنند که دیود های LED را در تجهیزات جانبی کنترل نمایند، به همین علت کنترلر Wolverine Ultimate ریزر با استفاده از ابزار Razer Chroma SDK امکان کنترل LED RGB را به نسبت بازی ها، در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

گیم پد ریزر Wolverine Ultimate

کمپانی Razerدسته بازیWolverine Ultimate به کلید های قابل تنظیم و شخصی سازی و کلید های فیزیکی D-Pad با امکان تنظیم ارتفاع بهرمند کرده است. لازم به ذکر است در بخش کنترل پنل سریع نیز 4 کیلد اضافی قرار دارد، که می توانند عملکرد های فوری و مورد نیاز گیمر ها مانند قطع صدا و میکروفون را به سرعت اجرا کنند.گیم پد ریزرWolverine Ultimate دارای جک های 5 میلی متری برای ورود میکروفون و هدفون بوده و کابل USB این گیم پد ریزر نیز دارای پوشش بافته شده، به طول 3 متر می باشد.

گیم پد Wolverine Ultimate ریزر

وزن کنترلر ریزر Wolverine Ultimate حدود 260 می باشد و با توجه به اعلام کمپانی Razer این دسته بازی در اواخر سال 2017 با قیمتی 159 دلار در بازار کنسول بازی فردخته خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دسته بازی ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. احسان

    آگوست 27, 2017 در 10:07 ق.ظ

    خیلی خوبه که میشه هدفون به گیم پد ریزر Wolverine Ultimate متصل کرد دنبال همچین دسته بازی بودم خداکنه هرچه زودتر راهی بازار کنسول بازی ایران بشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار