Connect with us

دوربین اکشن دراگون تاچ ویژن 3 جایگزین ارزان تر GoPro

منتشر شده

در

دوربین اکشن دراگون تاچ ویژن 3 جایگزین ارزان تر gopro

در حوزه دوربین های اکشن، کمپانی GoPro برای مدت بسیار طولانی رتبه اول را در اختیار داشته است، اما قیمت بالای محصولات آن، برخی از کاربران را از خریدن دوربین ها منصرف نمود. برای پاسخ به این مشکل، جایگزین GoPro دوربین Dragon Touch معرفی شده است که در حال حاضر مدل فوق العاده خود را با نام Vision 3 و قیمت 50 دلار عرضه کرده است.

دوربین اکشن دراگون تاچ ویژن 3 ضد آب

لیست قیمت دوربین عکاسی

در حالی که جایگزین های زیادی برای GoPro وجود دارد، هنوز بسیاری از این دوربین های اکشن هزینه بالایی دارند. اما Dragon Touch Vision 3، با قیمت 50 دلار مجموعه ای از ویژگی ها و توانمندی های جذاب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قابلیت های دوربین اکشن دراگون تاچ Vision 3 :

با کیفیت فیلمبرداری 4K Ultra HD، قابلیت زوم 4x، دقت تصاویر 16 مگاپیکسل و لنز 170 درجه ای wide، دوربین Vision 3 قادر به ثبت تصاویر و فیلم های شفاف بوده و تضمین می کند که در ماجراجویی بعدی خود ثبت هیچ لحظه ای را از دست ندهد.

کنترل مچی بدون سیم دوربین اکشن Vision 3 اجازه می دهد تا با کنترل از راه دور تا فاصله 10 متری بتوان در شرایط دشوار به سادگی به ضبط تصاویر پرداخت. صفحه نمایش 2 اینچی و ارتباط Wi-Fi مشاهده، ذخیره و به اشتراک گذاری تصاویر را از طریق اپلیکیشن XDV روی گوشی موبایل ها ممکن می سازد.

دوربین اکشن دراگون تاچ ویژن 3 گشت و گذار ماجراجویی

عکاسان حرفه ای و آماتور، هر دو می توانند از ویژگی های چندگانه دوربین عکاسی Dragon Touch Vision 3 بهترین استفاده را داشته باشند، این ویژگی ها شامل حالت رانندگی، چرخش تصاویر، time-lapse، فیلمبرداری loop، حرکت آهسته، exposure و بسیاری دیگر از قابلیت ها خواهد بود.

دوربین اکشن Dragon Touch Vision 3 برای کاربرانی که علاقمند به تفریحات آبی هستند نیز مناسب می باشد چرا که کیس ضد آب دوربین Vision 3 تا عمق 30 متری زیر آب می تواند از دستگاه مراقبت کند بدین ترتیب عکاسی حین موج سواری، غواصی و یا دیگر فعالیت های زیر آب را آسان می سازد.

دوربین اکشن dragon touch vision 3

علاوه بر مزایا و قابلیت های گفته شده، دوربین Dragon Touch Vision 3 از مجموعه گسترده ای از وسایل جانبی مانند پایه دوچرخه و کلاه ایمنی، tethers، باتری های قابل شارژ مجدد و غیره نیز پشتیبانی می کند. دوربین های GoPro همچنان انتخاب اول بسیاری از عکاسان اکشن است، اما افزایش محصولات ارزان تر به این معنی است که همیشه برای هر شخص یک دوربین اکشن وجود دارد.

ا دیدگاه

  1. آرین

    می 16, 2019 در 10:11 ق.ظ

    دوربین اکشن گوپرو شاید قیمتش خیلی گرون باشه ولی کیفیتی که دوربین های این کمپانی داره هیچی دوربین اکشنی نداره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار