Connect with us

دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-T200 بی نظیر در فیلمبرداری

منتشر شده

در

دوربین فیلمبرداری بدون آینه فوجی فیلم x-t200 بی نظیر در فیلمبرداری

کمپانی فوجی فیلم به تازگی دوربین بدون آینه X-T200 را به عنوان جانشین دوربین X-T100 به کاربران و طرفداران برند خود رونمایی و معرفی نمود، این محصول با داشتن قابلیت ‌ها و امکانات جدید، می تواند نسبت به مدل قبلی فروش بهتری را برای کمپانی سازنده به ارمغان بیاورد.

طراحی ظاهری دوربین فوجی فیلم X-T200 نیز نسبت به مدل قبلی دستخوش تغییراتی شده است، به طوری که در قسمت جلویی آن جایی برای بهتر گرفتن دوربین تعبیه شده و کاربر می تواند آن را راحت تر در دست بگیرد؛ در قسمت پشتی X-T200 هم یک پد دایره‌ای شکل قرار گرفته که می تواند همانند جوی‌ استیک عمل کند؛ البته وزن آن نیز نسبت به X-T100 فوجی فیلم 80 گرم سبک تر می باشد.

دوربین بدون آینه فوجی فیلم x-t200 معرفی شد

لیست قیمت دوربین فیلمبرداری

از نظر کارایی دوربین X-T200 شباهت زیادی به X-A7 داشته و همانند آن به یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده است؛ همچنین طبق اعلام کمپانی Fujifilm عملکرد فوکوس خودکار در دوربین X-T200 به لطف سیستم فوکوس خودکار نقطه‌ای با تشخیص فاز در سنسور، در مقایسه با نسل قبلی تغییرات چشمگیری داشته است؛ به طوری که سرعت خواندن اطلاعات تا 3.5 برابر بیشتر شده که سبب سریع جمع شدن شاتر خواهد شد.

صفحه نمایش جدیدترین دوربین فیلمبرداری فوجی فیلم از نوع لمسی چرخان بوده و با داشتن ابعاد 16:9 و روشنایی تا سقف 1000 نیت می تواند گزینه مناسبی برای فیلمبرداری باشد، البته این دوربین Fujifilm به یک منظره ‌یاب الکترونیکی با بزرگنمایی 0.62x و رزولوشن نقطه‌ای 2.36M نیز مجهز بوده که در حین فیلمبرداری عملکرد خوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

دوربین فیلمبرداری بدون آینه فوجی فیلم x-t200

از نظر ویژگی های فیلمبردای دوربین X-T200 نسبت به مدل قبلی به طور چشمگیری تغییر داشته است به طوری که اگر دوربین X-T100 می ‌توانست با کیفیت 4K در نرخ 15 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند، X-T200 می تواند با کیفیت 4K در یا 1080p*120 فریم در ثانیه فیلمبرداری نماید.

قیمت دوربین فیلمبرداری بدون آینه فوجی فیلم x-t200

امکان ردیابی چهره و چشم در زمان فیلمبرداری وجود دارد، به طوری که شما می‌ توانید انتخاب کنید که در گروهی از افراد، فوکوس تنها بر روی شخص خاصی باشد؛ همچنین حالت فیلمبرداری HDR در دوربین X-T200 موجود بوده که همان ویدئو SDR است اما با رنج دینامیکی گسترده‌ تر. استفاده از تبدیل USB-C به 3.5 میلیمتری به شما این فرصت را می دهد که از هدفون برای نظارت بر کیفیت صوتی ویدئوها استفاده کنید؛ همچنین وجود پورت میکروفون نیز یکی دیگر از ویژگی های دوربین X-T200 می باشد؛ که آن را در بین کاربران محبوب ساخته است.

دوربین فیلمبرداری بدون آینه فوجی فیلم x-t200 در بازار آی تی

طبق خبرهای اعلام شده قیمت بدنه دوربین X-T200 فوجی فیلم برابر با 700 دلار بوده و قیمت آن نیز به همراه لنز XC15-45mmF3.5-5.6 OIS PZ برابر با 800 دلار می باشد؛ که قرار است در رنگ های مشکی، طلایی و نقره‌ای از ماه فوریه در بازار دوربین به فروش برسد.

لیست قیمت دوربین فوجی فیلم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار