Connect with us

دوربین عکاسی اچ پی اسپراکت با قابلیت چاپ عکس

منتشر شده

در

دوربین عکاسی اچ پی اسپراکت با قابلیت چاپ عکس

دوربین اچ پی Sprocket 2-in-1 همانند یک پرینتر جیبی می تواند به راحتی در کمتر از چند ثانیه عکس را چاپ نماید. همچنین دوربین اسپراکت اچ پی با قابلیت اتصال به گوشی موبایل به شما این امکان را می دهد قبل از چاپ، عکس هایتان را ویرایش نمایید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین اچ پی Sprocket 2-in-1

لیست قیمت دوربین عکاسی

پیشرفت روزافزون دوربین گوشی موبایل ها به کاربران این امکان را می دهد روزانه تصاویرهای با کیفیتی را به ثبت برسانند اما برخی از افراد دوست دارند در لحظه ثبت عکس آن را چاپ کنند. در همین راستا کمپانی HP برای این دسته از افراد جدیدترین دوربین عکاسی خود را با نام Sprocket 2-in-1 به بازار دوربین معرفی کرد.

دوربین اچ پی اسپراکت دو کاره

شایان ذکر است شرکت اچ پی سال گذشته نیز پرینتر جیبی Sprocket را معرفی کرد که به تکنولوژی ZINK Zero Ink بهرمند شده بود، این فناوری در پرینترهای ال جی و پولاروید نیز موجود می باشد. پرینتر جیبی اچ پی اسپراکت نیاز به کاغذ های مخصوص ساخت کمپانی اچ پی را دارد و در صورت وجود آنها شروع به فعالیت می کند، لازم به ذکر است کاغذ های مخصوص در بر گیرنده رنگ های مختلف می باشند و پروسه پرینت کردن، صرفا گرما دادن به نقاط خاص برای برانگیختن رنگی معین تعریف شده که در همان نقطه موجود می باشد. قیمت پرینتر اچ پی Sprocket به همراه 10بسته کاغذ HP Zink دربازار ماشین های اداری 129.99 دلار خواهد بود.

دوربین اچ پی اسپراکت

دوربین عکاسیاچ پی Sprocket 2-in-1 همانند پرینتر جیبی اچ پی نیازمند به کاغذ های مخصوص چاپ بوده اما چاپ عکس را برای کاربران بسیار آسان خواهد کرد. دوربین اسپراکت اچ پی با مجهز بودن به کارت حافظه مایکرو اس دی می تواند بدون اتصال به گوشی موبایل فعالیت کند به طوری که تصاویر بر روی مموری کارت ذخیره خواهند شد.

دوربین عکاسی اچ پی

دوربین اچ پی اسپراکت دو کاره با پشتیبانی کردن از بلوتوث به کاربران این امکان را می دهد که قبل از چاپ عکس، تصاویر را به تلفن هوشمند ارسال و ویرایش کنند و سپس چاپ نمایند. قیمت این دوربین عکاسی اچ پی نیز 159 دلار می باشد و قرار است به زودی دربازار دوربینبه فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی اچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مرضیه

    اکتبر 16, 2017 در 9:35 ق.ظ

    چقدر خوبه که می شه در لحظه عکس ها رو ظاهر کرد من عاشق رنگ قرمزش شدم چطوری میشه این دوربین عکاسی اچ پی خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار