Connect with us

دوربین عکاسی سونی RX100 VI با قابلیت فوکوس بسیار سریع

منتشر شده

در

دوربین عکاسی سونی RX100 VI با قابلیت فوکوس بسیار سریع

کمپانی سونی به تازگی یکی دیگر از جدیدترین دوربین های فوق حرفه ای سری RX100 خود را با نام RX100 VI به بازار دوربین معرفی کرد. این دوربین عکاسی Sony با داشتن فناوری های پیشرفته و سیستم فوکوس خودکار سریع می تواند همانند دوربین RX10 IV که سال گذشته معرفی شد؛ نظر بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران را به خود جلب کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی سونی RX100 VI

لیست قیمت دوربین عکاسی

دوربین عکاسی سونی RX100 VI همانند دوربین های قبلی سری RX100 به سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی مجهز شده و موتور پردازش تصویر BIONZ X نیز وظیفه‌ پردازش سیگنال‌ های دریافت‌ شده‌ سنسور را برعهده خواهد داشت. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین عکاسی سرعت بسیار بالا آن در فوکوس و ثبت عکس می باشد، مهندسان شرکت سونی نیز در این باره این گونه اظهار نظر کرده اند، که مدار LSI پردازنده، سبب افزایش سرعت و کیفیت تصاویر دوربین RX100 VI شده است.

دوربین عکاسی سونی

دوربین عکاسی RX100 VI سونی می تواند به طور پیاپی عکس هایی با نرخ 24 فریم بر ثانیه آن هم با فوکوس خودکار به ثبت برساند، و زیاد بودن حافظه بافر این دوربین سبب خواهد شد 233 عکس به صورت پیوسته به ثبت برسند. بهره مند شدن این دوربین سونی به سریع ‌ترین سیستم فوکوس خودکار کاربر را قادر می سازد، تنها در 0/03 ثانیه توانایی فوکوس روی سوژه مورد نظر خود را داشته باشد؛ فشردگی بالا نقاط فوکوس نیز کمک زیادی به تشخیص سریع سوژه‌ و تعقیب وی در سرتاسر قاب دارد تا این عملیات سریع ‌تر و با دقت بیشتری انجام شود.

دوربین سونی

کمپانی Sony در قسمت جلویی دوربین عکاسی RX100 VI از لنز 24-200 میلیمتری واریو سونار شرکت زایس استفاده کرده است، که دارای گشودگی F/2.8-4 و سیستم لرزشگیر 4 استاپ می باشد، همچنین در بخش پشتی این دوربین عکاسی نیز نمایشگر لمسی قابل تیلت (180 درجه به سمت بالا برای ثبت تصاویر سلفی و 90 درجه به سمت پایین برای عکاسی از سوژه‌ های مرتفع) موجود است، که امکان تعیین محل فوکوس با لمس و کشیدن انگشت روی بخش خاصی از قاب و سپس ثبت تصویر با لمس مجدد انگشت روی صفحه ‌نمایش را برای کابران فراهم می کند.

خرید دوربین عکاسی سونی

طبق اعلام مهندسان شرکت سونی منظره‌ یاب الکترونیکی اولد با رزولوشن 2/35 میلیون نقطه دوربین عکاسی RX100 VI نیز نسبت به نسل قبلی تصاویر را بسیار واضح ‌تر و با تاخیر بسیار کمتری به نمایش می گذارد. شایان ذکر است این دوربین جدید سونی در بخش فیلمبرداری نیز توانایی ضبط کلیپ ‌هایی با رزولوشن 4K را دارد و به حالت 4K HDR هم بهره مند شده است، که در این حالت دوربین می تواند از پروفایل رنگی HLG برای ثبت رنگ ‌هایی پویا و شاداب تر استفاده کند.

اهرم زوم، شاتر ضد اعوجاج، عکاسی بی ‌صدا، پشتیبانی از Wi-Fi، NFC، حالت ‌های S-Log3/S-Gamut3، فیلمبرداری با رزولوشن Full HD با نرخ 120 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با صحنه‌ آهسته و نرخ 240/480/960 فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌ های این دوربین حرفه ای سونی می باشد. فروش دوربین عکاسی RX100 VI سونی نیز از ماه آینده با قیمت 1200 دلار در بازار دوربین آغاز می شود.

لیست قیمت دوربین عکاسی سونی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار