Connect with us

دوربین عکاسی های جدید سری EOS کانن معرفی شدند

منتشر شده

در

دوربین عکاسی های کانن سری eos با لنز کانن معرفی شدند

دوربین عکاسی های کانن همواره جزء محصولات بالارده بازار دوربین محسوب می شوند، سابقه درخشان این برند در بازار سبب شده، تمام عکاسان و فیلمبردارن با محصولات این شرکت پروژه های حرفه ای را خود پشت سر بگذارند.

دوربین عکاسی های کانن eos m6 ii

لیست قیمت دوربین عکاسی

اکنون این شرکت نام آشنا دو مورد دیگر از دوربین عکاسی های میان رده خود را به طرفداران و علاقمندان معرفی کرده است، طبق ویژگی های منتشر شده، این 2 دوربین مناسب افراد نسبتا تازه کار خواهد بود، البته هر دوی آنها قابلیت های مشترکی دارند ولی در دو گروه متفاوت قرار گرفته اند.

دوربین عکاسی های جدید سری eos کانن

دوربین عکاسی کانن EOS 90D از نوع DSLR است، اما مدل EOS M6 II به صورت میرورلس (بدون آینه) طراحی شده است، ولی هر دوی آنها به حسگر 32.5 مگاپیکسلی APS-C و پردازشگر تصویر DIGIC 8 مجهز شده اند. علاوه بر این شاتر الکترونیکی آنها نیز با حداکثر سرعت 1/16000 ثانیه به فعالیت خود ادامه می دهد، و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه یا ویدئوهای فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را با استفاده از تمام سطح سنسور خواهند داشت.

دوربین عکاسی های کانن eos 90d

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel در حالت Live View با 5481 نقطه فوکوس، وای فای و بلوتوث داخلی و درگاه USB-C از دیگر قابلیت های مشتری پسند دوربین عکاسی کانن EOS 90D و EOS M6 II می باشد، که برای هر کاربر تازه کاری می تواند ویژگی کارآمدی محسوب شود.

قیمت دوربین عکاسی های کانن eos 90d

تفاوت دوربین عکاسی کانن EOS M6 II با دوربین EOS 90D :

اکثر قابلیت های این دو محصول شبیه هم خواهد بود، اما دارای تفاوت های جزئی می باشند، مثلا دوربین M6 II می تواند تا 14 فریم بر ثانیه با فعال بودن فوکوس خودکار و ردیابی سوژه عکسبرداری کند، در صورتی که همین عملکرد در دوربین EOS 90D برابر 10 فریم بر ثانیه اعلام شده است.

دوربین عکاسی های کانن سری eos با لنز

قیمت، یکی از اصلی ترین تفاوت های دوربین EOS 90D و EOS M6 II می باشد، بدین ترتیب دوربین مدل EOS 90D با قیمت 1200 دلار و مدل ارزان تر با قیمت 850 در ماه آینده در بازار دوربین به فروش خواهند رسید، البته اگر طرفدار لنزهای حرفه ای باشید، می توانید با پرداخت 250 دلار بیشتر لنز 150-18میلیمتری f/3.5-6.3 را خریداری نمائید.

لیست قیمت دوربین عکاسی

ا دیدگاه

  1. پریناز

    آگوست 31, 2019 در 10:52 ق.ظ

    خبر خوب و کاملی بود با سپاس از تیم موفق آی تی بازار

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار