Connect with us

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 دارای استابیلایزر 5 محوره

منتشر شده

در

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 دارای استابیلایزر 5 محوره

دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G9 جدیدترین دوربین عکاسی شرکت Panasonic بوده و نسبت به دوربین GH5 که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده بود دارای قابلیت های جدیدتر و بروزتری می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G9

لیست قیمت دوربین عکاسی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به خرید دوربین عکاسی های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز می باشید، جدیدترین دوربین عکاسی پاناسونیک مناسب شما خواهد بود. کمپانی Panasonic به تازگی یکی از منحصر به فرد ترین دوربین عکاسی خود را با نام لومیکس G9 بهبازار دوربین معرفی کرد.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس G9

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 تقریبا از نظر کارایی شبیه به دوربین Panasonic GH5 بوده و همانند آن مجهز به سنسور 20.3 مگاپیکسلی با فیلتر پایین ‌گذر (low-pass) داخلی می باشد و می تواند 8 عکس مجزا را در یک عکس واحد با رزولوشن 80 مگاپیکسل ادغام و به ثبت برساند.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9

یکی دیگر از قابلیت های دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G9 ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه می باشد علاوه براین مجهز به فوکوس اتوماتیک با سرعت موثر 0.04 ثانیه نیز شده است. صفحه نمایش این دوربین عکاسی پاناسونیک 3 اینچی با قابلیت چرخش در تمام زوایا و بدون حاشیه از نوع LCD بوده و از حالت لمسی، منظره ‌یاب الکترونیکی OLED، ارتباط بلوتوث نسخه 4.2 و وای ‌فای هم پشتیبانی می کند همچنین با استفاده از اپلیکیشن عکس Panasonic می ‌توانید اطلاعات را از طریق این دوربین به دستگاه ‌های دیگر منتقل کنید.

دوربین عکاسی پاناسونیک

منظره ‌یاب الکترونیکی و OLED دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس G9 به حداکثر بزرگنمایی 0/83 و وضوح 3/68 میلیون نقطه ‌ای بهرمند شده است و این ویژگی سبب شده که یکی از بهترین دوربین های بدون آینه بازار دوربین شناخته شود. دوربین لومیکس G9 دارای دو شیار کارت حافظه می باشد که هر دوی آنها از کارت حافظه ‌های UHS-II پشتیبانی خواهند کرد همچنین مجهز به پورت های جک هدفون، جک میکروفون، همزمان کننده فلش، HDMI، ریموت با سیم و USB3.0 نیز شده است.

بدنهدوربین عکاسی لومیکس جی 9 پاناسونیک فلزی و در مقابل رطوبت و گرد و خاک بسیار مقاوم می باشد به طوری که می تواند در دمای 10- درجه سانتیگراد نیز پاسخگوی نیاز کاربران باشد. لازم به ذکر است این دوربین دارای تثبیت‌ کننده تصویر 5 محوره بوده و عکاسان و فیلمبرداران دیگر نیازی به خرید لنزهای اختصاصی برای تثبیت تصاویر ندارند!

دوربین پاناسونیک جی 9

دوربین عکاسی لومیکس پاناسونیک Lumix G9 احتمالا در اوایل ژانویه سال 2018 با قیمت حدود 1700 دلار راهی بازار دوربین خواهد شد همچنین این دوربین عکاسی با ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد به عنوان بهترین دوربین عکاسی کمپانی پاناسونیک شناخته شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی پاناسونیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مظاهری

    نوامبر 12, 2017 در 10:14 ق.ظ

    از لحاظ کارایی دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس جی 9 خیلی حرفه ای اینطور که مشخص رقیب دوربین عکاسی های کانن، نیکون میشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار