Connect with us

دوربین عکاسی DxO One مخصوص گوشی موبایل های اندوریدی

منتشر شده

در

دوربین عکاسی DxO One مخصوص گوشی موبایل های اندوریدی

دوربین عکاسی DxO One سال 2015 توسط کمپانی DxO به بازار دوربین عرضه شد اما این ماژول عکسبرداری تنها با اسمارت فون های اپل آیفون سازگار بود. هم اکنون سری جدید این دوربین به گونه ای طراحی شده است که از تمام گوشی موبایل های مجهز به سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی DxO One

لیست قیمت دوربین عکاسی

دوربین عکاسی DxO One به یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهرمند شده است و نسبت به دوربین گوشی موبایل ها می تواند عکس های با کیفیت تری را به ثبت برساند علاوه بر این با تمام موبایل های اندرویدی مجهز به پورت USB-C نیز سازگار خواهد بود.

دوربین DxO One

طبق اعلام کمپانی سازنده دوربین DxO One با هر بار شارژ می تواند 200 تصویر را به ثبت برساند و با وزن 108 گرمی خود یکی از بهترین ماژول های عکسبرداری برای کسانی که علاقمند به عکاسی هستند، می باشد. یکی از ویژگی منحصر به فرد این دوربین ثبت تصاویر با کیفیت در شرایط کم نور است که هم اکنون توانسته بسیاری از کاربران جذب خود کند.

ماژول عکسبرداری DxO

قیمت این دوربین عکاسیDxO همانند نسخه iOS برابر با 499 دلار بوده اما اگر هم اکنون این دوربین را پیش خرید کنید یک قاب مقاوم در برابر آب ( 59 دلار) و نرم افزار ( 199 دلار) ویرایش تصویر DxO PhotoLab به صورت رایگان به شما داده می شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی DxO برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. میثم

    دسامبر 4, 2017 در 9:53 ق.ظ

    دوربین عکاسی DxO One یعنی با گوشی موبایل های اندروید 4 هم کار می کنه؟؟؟ اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه لاااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار