Connect with us

دوربین مداربسته سونی SNC-VB770 دارای سنسور تشخیص حرکت در تاریکی

منتشر شده

در

دوربین مداربسته سونی SNC-VB770 دارای سنسور تشخیص حرکت در تاریکی

دوربین مداربسته سونی  SNC-VB770 دارای سنسور تشخیص حرکت در تاریکی بوده همچنین این دوربین نظارتی Sony سری Alpha مناسب برای فیلمبردای در نور کم نیز می باشد و این ویژگی باعث می شود کاربر بتواند فیلم های شفاف و با کیفیتی را ضبط نماید. دوربین نظارتی 4K سونی سری Alpha می تواند با نرخ فریم 30fps ویدیوهایی شفاف و واضح را از سوژه هایی تهیه کند که چشم انسان در حالت عادی حتی قادر به دیدنشان نیست. سونی در ساخت این دوربین از یک سنسور فول فریم ۱۲.۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. به نظر می رسد این همان سنسوری باشد که در دوربین بدون آینه منحصر به فرد Alpha A7S II به کار رفته است. به لطف این سنسور، دوربین مدار بسته باکس سونی SNC-VB770 می تواند در محیطی تاریک (با شدت نور ۰.۰۰۴ لوکس) به ضبط ویدیو با فرمت 4K بپردازد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین مداربسته سونی SNC-VB770

سونی برای دوربین خود کاربرد های زیادی را در نور کم متصور است. مثل تشخیص یخ زدگی جاده ها، نظارت بر تونل های خطوط راه آهن، کنترل شبانه موزه ها و ثبت رفتار حیوانات در خلال تاریکی، با در اختیار داشتن چنین رزولوشن تصویری، شما می توانید چهار تکه از تصویر را بریده و مانند مثال زیر در کنار یکدیگر به نمایش بگذارید.

دوربین مداربسته سونی SNC-VB770

دوربین مدار بسته صنعتی سونیبه طور قطع دزدان هم از این که تصویرشان توسط یک لنز ۳۵ میلیمتری کارل زایس با گشادگی دیافراگم f/1.4 به ثبت برسد، به خود می بالند! البته این لنز به صورت مجزا و با قیمت حدود ۱۶۰۰ دلار عرضه می شود. نکته جذاب اینجاست که شما می توانید به دلخواه خود لنز مورد نیاز را برای این دوربین نظارتی تهیه کنید. می توانید لنزی با میدان دید باز و یا لنزی با قدرت بزرگنمایی زیاد داشته باشید.

دوربین مداربسته سونی SNC-VB770

سونی حتی معتقد است که از ایندوربینمی توان در صنعت فیلمسازی نیز استفاده کرد. به خصوص برای تصویربرداری در لوکیشن های با نور کم. حال باید دید سینما گران حاضر هستند فیلم های میلیون دلاری خود را با یک «دوربین نظارتی» فیلمبرداری کنند؟  همچنین قیمت این دوربین نظارتی سونی SNC-VB770 بدون آینه با کیفیت 4K حدود ۷۵۰۰ دلار قیمت دارد.

لیست قیمت دوربین مداربسته صنعتی

ادامه مطلب

5 دیدگاه

  1. AMIR

    آوریل 15, 2018 در 5:48 ب.ظ

    سلام دوربین مداربسته سونی SNC-VB770 چقدر گرونه ! آیا تو ایران این محصول به فروش می رسه یا نه ؟؟؟

  2. محمد

    آگوست 7, 2016 در 9:03 ب.ظ

    سلام
    این دوربین واقعا یکی از بهترین دوربین های مداربسته هستش و حتما در تمام فرودگاه ها باید از این دوربین ها استفاده بشه به دلیل اینکه هم کیفیت فوق العاده ای دارند و هم حسگر حرارتی داره و توی شب هم به خوبی کار می کنه.

  3. حسین

    جولای 5, 2016 در 10:40 ق.ظ

    سلام
    دوربین مداربسته سونی SNC-VB770 دارای سنسور تشخیص حرکت در تاریکی بوده همچنین این دوربین نظارتی Sony سری Alpha مناسب برای فیلمبردای در نور کم نیز می باشد و این ویژگی باعث می شود کاربر بتواند فیلم های شفاف و با کیفیتی را ضبط نماید. دوربین نظارتی 4K سونی سری Alpha می تواند با نرخ فریم 30fps ویدیوهایی شفاف و واضح را از سوژه هایی تهیه کند که چشم انسان در حالت عادی حتی قادر به دیدنشان نیست.

  4. سعید

    جولای 2, 2016 در 6:36 ب.ظ

    سلام خسته نباشید با این دوربیتن حرفه ای چه عکس های حرفه ای میشه گرفت با اسفاده از این دوربین قلبلیت زوم با کیفیت بالا رو داره و برای من که در ضمینه خبرنگاری فعالیت دارم یک دوربین عالی قیمتش برام اهمیت نداره فقط از ای تی بازار خواهش مندم این محصول رو زودتر تو سایت برای فروش قرار بدن ممنون

  5. مهدی

    جولای 1, 2016 در 9:58 ق.ظ

    با سلام دوربین مداربسته سونی SNC-VB770 فوق العاده است با سنسور 12 مگا پیکسلی . اکثر دوربین های موحود از سنسور سونی استفاد می کنند حالا فکر کن خود سونی بخواد یک د.ربین بزنه . مزایای فوق العاده ای که داره هیچ رقیب براش نذاشته که مهمترین اون بعد کیفیت بالا سیستم تشخیص حرکت درشب تا اونجا که تو دوربین های مدار بسته ای تی بازار نگاه کردم و اطلاع دام نو هیچ دوبین با این کیفیت عرضه نشده
    با تشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار