دوربین

دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1 با قابلیت کنترل از راه دور

دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1 با قابلیت کنترل از راه دور می باشد و علاوه بر این این دوربین اکشن پاناسونیک قابل نصب بر روی کلاه و لباس و موتورسیکلت و دوچرخه و.. نیز می باشد. در دنیای امروز کاربران علاقه بی مرزی به ثبت تصاویر و ویدئو از خود دارند. عکاسی “سلفی”، ضبط ویدئو های هیجان انگیز از شرایط غیر معمول و ثبت خاطرات به منظور اشتراک گذاری آنها با دیگر دوستان و کاربران در شبکه های اجتماعی تا به آنجا پیش رفته است که بسیاری از کمپانی ها با اضافه کردن فناوری هایی سعی در بهبود این کاربردها در بین مردم و جوانان دارند. درست تا همین چند سال پیش مجبور به استفاده از دوربین های آنالوگ با هزاران محدودیت بودیم. اما اکنون شرایط تصویر برداری به کلی متحول شده است.برای آشنایی با یک فلفل مدرن با ما همراه باشید!

دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1

کمپانی “پاناسونیک” (Panasonic) یکی از معدود برندهای ژاپنی است که در زمینه تولید دوربین های ورزشی بسیار فعال بوده و محصولاتی مناسب در این رده را تولید می کند. دوربین های ورزشی این برند دارای شرایطی مانند ضد ضربه،ضد آب و ضد گردو غبار هستند که به عنوان مثال می توان به سری FT نیز اشاره کرد.اما آخرین محصول پاناسونیک در این زمینه یک دوربین ورزشی همراه یا پوشیدنی است که از امکانات بسیار مناسبی برای افراد فعال (Active) برخوردار است. دوربین HX-A1 یک دوربین پوشیدنی است که تنها 45 گرم دارد و بر روی کلاه،انواع لباس،موتور سیکلت دوچرخه و…نصب می گردد. ایندوربیندارای گواهینامه IP68 است و این استاندارد فناوری ضد آب،ضد ضربه و ضد گرد وغبار بودن آن را تضمین می کند.
این دوربین دارای فناوری 0LUX است که به کاربران اجازه ی فیلم برداری در شرایط محدود نور را می دهد.

دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1

دوربین اکشن پاناسونیک HX-A1 با قابلیت پشتیبانی از مموری کارت

این مهم به وسیله سیستم مادون قرمز روشنگر امکان پذیر می شود.HX-A1 دارای یک سنسور 3.5 مگاپیکسلی و یک حسگر 1.3 اینچ MOS با دیافراگم F/2.8 است. این دوربین قادر به تصویر برداری 30 فریم بر ثانیه در حالت FHD،60 فریم بر ثانیه در حالت HD و 120 فریم در حالت دقت 480P است. برای ذخیره سازی کاربران می توانند از مموری کارت هایی با حجم حداکثر 128 گیگابایت استفاده نمایند. علاوه بر آن این دوربین دارای فناوری WI-FI برای کنترل از راه دور است وپاناسونیکاز فناوری هایی استفاده کرده است که به وسیله آن میتوان از این دوربین به عنوان مکمل دوربین های فیلم برداری دیگر نیز استفاده کرد.

دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1

پاناسونیک از یک اپلیکیشن اختصاصی برای این دوربین بهره برده است که طی آن ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. علاوه بر آن می توان این دوربین را در نقش یک وب کم  نیز مورد استفاده قرار داد.HX-A1 یک دوربین کوچک،مدرن و جذاب برای کاربران و ورزشکاران است که با به لطف تکنیک های نرم افزاری آن میتوانید دوستان خود را به سرعت در جریان هیجان های خود بگذارید.

لیست قیمت دوربین

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید . من خیلی از این دوربین خوشم اومده . امیدوارم وارد بازار ایران هم بشه این دوربین برای ورزشکاران و جوانان فوق العادس و میتونه خیلی به ثبت تصاویر از طبیعت و همچنین فیلمبرداری کمک کنه . این خیلی خوبه که میشه در این دوربین از مموری کارت هایی با حجم حداکثر 128 گیگابایت استفاده کرد .

  2. سلام،روزتون بخیر،دوربینهای ورزشی HX-A1 که در سایت آی تی بازار در موردش توضیحاتی دادید دوربین های خوبی به نظر میرسه و ای کاش این مدل دوربین ها هم سریع تر در کشورمون عرضه بشه تا بتونیم ازش استفاده کنیم،اطلاعات و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفته و ما هم باید سریع تر از آنها پیشی بگیریم و همچین ابزار و وسایل خوبی طراحی و تولید کنیم با سپاس از شما و سایت خوبتون.

  3. با سلام
    دوربین ورزشی پاناسونیک HX-A1 با قابلیت کنترل از راه دور که این دوربین طراحی زیبایی داره و طرفداران زیادی رو به خود جذب کرده. این دوربین یکی از بهترین دوربین ن های ورزشی است که قیمت مشخصی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا