دوربین

دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS دارای لرزشگیر اتوماتیک

دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS دارای  لرزشگیر اتوماتیک بوده و توسط کمپانی Canon به لیست قیمت دوربین های کانن افزوده شد همچنین این دوربین عکاسی در رنگ بندی های مختلف و قیمتی مناسب قابل عرضه می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS

دوربین ‌های کامپکت برای تعطیلات ایده ال هستند، چون آن‌ ها را به ‌راحتی می‌ توان در جیب جا داد. این برخلاف دوربین‌ های بدون آینه یا DSLR است که نیاز به کیف جدا گانه برای حمل خود دوربین و لوازم جانبی آن است. اگر دنبال دوربین کامپکت هستید، بدانید که کانن از دوربین کامپکت جدید خود با نام PowerShot SX620 HS رونمایی کرده است.

دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS

اگر شما کسی هستید که به عکاسی از اشیا دور علاقمندید و یا فقط کارکردن با لنزها برایتان جذاب است، از این دوربین خوشتان می ‌آید،‌ چون این یک دوربین کامپکت سوپر زوم است. ایندوربین عکاسیدارای زوم اپتیکال 25 برابر و لرزشگیر اتوماتیک هوشمند است که به شما در گرفتن عکس‌ های بدون لرزش کمک می‌ کند.

دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS

این دوربین عکاسی کانن به سنسور 20.2 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر +DIGIC 4 کانن مجهز است. PowerShot SX620 HS قادر به تصویربرداری HD است و نمایشگر 3 اینچی LCD دارد. برای اتصال وایرلس به کامپیوترها و دیگر دستگاه‌ های سازگار با آن، این دوربین مجهز به وای ‌فای و NFC است. این دوربین در چند رنگ مختلف و با قیمت 280 دلار عرضه می‌ شود.

لیست قیمت دوربین عکاسی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام،یکی از بهترین برندها در زمینه تولید و ساخت دوربین،کانن است و هم اکنون هم که دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS دارای لرزشگیر اتوماتیک،روانه بازار شده است، این دوربین عکاسی دارای زوم اپتیکال 25 برابر و لرزشگیر اتوماتیک هوشمند است که در گرفتن عکس‌ های بدون لرزش کمک می‌ کند.ممنون از سایت خوب آی تی بازار.

  2. من عاشق عکاسیم ودوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS به من خیلی کمک کرده خیلی خوش دسته کیفیتشم خوبه وقیمت خیلی خوبیم داره و از فاصله ی دور خیلی خوب عکس میگیره و عکی گرفتنم بدون لرزش شده از خرید انلاینی ک از ای تی بازار داشتم خیلی راضیم ممنون

  3. اینکه دوربین کامپکت کانن PowerShot SX620 HS مجهز به لرزشگیر اتوماتیک ویژگی عالییه چون خیلی راحت میشه عکس های با کیفیتی رو گرفت.

  4. دوربین پاورشات کنون SX620 HS کیفیت خوبی داره ضمناً لینک لیست قیمت دوربین کنون که داده بودید خیلی به روز و با قیمت های فروش منصفانه ای بود موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا