Connect with us

رونمایی لپ تاپ های جدید لنوو YOGA Pro 14s Carbon و YOGA 16s

منتشر شده

در

دو لپ تاپ جدید YOGA Pro 14s Carbon و YOGA 16s از لنوو

برند شناخته شده لنوو از دو لپ تاپ جدید YOGA Pro 14s Carbon و YOGA 16s رونمایی کرد. این دو مدل جدید با پردازنده ‌های سری AMD Ryzen 5000 و مشخصات فنی قابل قبول معرفی شدند. این دو مدل در چین معرفی شدند و قیمتی زیر 1300 دلار دارند. این دو دستگاه که از سری YOGA‌ هستند، با نام های YOGA Pro 14s Carbon 2022 و YOGA 16s 2022 عرضه خواهند شد. لپ تاپ های جدید لنوو سیستم عامل ویندوز ۱۱ مایکروسافت را اجرا خواهند کرد و از تراشه سری Ryzen 5000 شرکت AMD پشتیبانی خواهند کرد. لنوو از برندهای شناخته شده در دنیای لپ تاپ است که گزینه اول خرید برای کاربران زیادی محسوب می شود. این برند مدل های متنوعی را عرضه می کند.

دو لپ تاپ جدید YOGA Pro 14s Carbon و YOGA 16s از لنوو

لیست قیمت لپ تاپ لنوو

ویژگی های لپ تاپ YOGA Pro 14s Carbon لنوو

لپ تاپ لنوو یوگا پرو ۱۴ اس کربن مدل کوچک این سری محسوب می شود، از یک نمایشگر ۱۴ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیانی می کند. این نمایشگر پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نیز فراهم می آورد. اوج روشنایی در این نمایشگر ۶۰۰ نیت است و رنگ ها به صورت کالیبره شدن نمایش داده می شود.

نمایشگر لپ تاپ جدید YOGA Pro 14s Carbon لنوو دارای دو گواهی معتبر  Dolby Vision Atmos و DisplayHDR True Black 500 را دریافت کرده است. سیستم صوتی این مدل هم از  Dolby Atmos برخوردار است که کیفیت صدای بسیار مطلوبی را فراهم خواهد آورد. نکته جذاب این مدل در وزن پایین و باریک بودن آن است که آن را برای حمل آسان به گزینه بسیار مناسبی تبدیل می کند. پردازنده AMD Ryzen 7 5800U در این مدل از لپ تاپ لنوو به کار رفته است. رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی آن هم ظرفیت کافی را در اختیار کاربران قرار می دهند. خروجی های این مدل شامل دو پورت  USB Type-C، اسلات برای کارت حافظه و جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد. این مدل قیمت 1250 دلار خواهد داشت.

ویژگی های لپ تاپ YOGA Pro 14s Carbon لنوو

ویژگی های لپ تاپ لنوو یوگا پرو ۱۶ اس

این لپ تاپ از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردار است و برای کاربران حرفه ‌ای تر گزینه مناسبی خواهد بود. این مدل از نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می کند. این نمایشگر از پوشش ۱۰۰ درصدی و فضای رنگی sRGB و HDR هم پشتیبانی می ‌کند. در بخش ارتباطی لنوو یوگا پرو ۱۵ اس مجهز به وای فای ۶ است و دو پورت USB Type A 3.2، اسلات کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون، یک پورت USB Type C و حتی یک پورت HDMI را نیز پشتیبانی می ‌کند.

ویژگی های لپ تاپ لنوو یوگا پرو ۱۶ اس

این لپ تاپ از پردازنده Ryzen 7 5800H شرکت AMD بهره می ‌گیرد و از یک باتری بزرگ ۷۵ وات ساعتی برخوردار است. همراه این لپ تاپ کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce RTX 3050  تا حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز قابل ارائه می باشد. قیمت پایه این محصول از 1300دلار خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار